Search This Blog

18 June 2010

*Luggage Tag kain terbaru dari kedaichomel*




ada kain baru untuk buat luggage tag,ada kain japanese linen yang snagat lah saya suka macam nak simpan je sayang nak gunting,tapi nanti kena hisab kat akhirat kang naya je..saya takut nanti kain-kain tu kata "kenapa kau tak guna kami,kau beli kami,tapi tak guna..membazir itu amalam syaitan"

san mulut masa kat akhirat tak boleh cakap,nanti tangan kata "dia klik kat komputer suruh buy,jadi aku pun klik,memang salah aku" kata tangan

ohh nooooooo! takutttt!

so yeah,saya akan buat luggage tag...

another breed of luggage tag,from synthetic felt


tapi saya belum buka order lagi,ini untuk jual di little penang street market nanti :)

tapi kalau,kalaulah ada yang berkenan dgn jenis felt ni,don't hesitate to email me

stashowale at hotmail dot com

untuk tempahan luggage tag jenis fabric dan print on,sila ke Blog KedaiChomel , only the chomels for you (eh betul ke ayat ni..biarlah..buat tak endah sudah)


p/s: barang-barang yang kita beli tapi tak guna atau jarang guna itu nama pembaziran , esok kat akhirat di hisab semuanya..jadi jangan pasal kasut yang berlambak berkodi tu buat berat timbangan dosa je..kalau tak guna jual ke,sedekahkat saya ke..ehehe..kesitu palk dia..haip!haip!

p/s: kasut tu contoh la.contoh lain pun bulih juge.

5 comments:

SJNathaniel said...

hai dilla
yang latest ni sgt cool la dilla..sure ramai yang buat order nanti..hihi

ShilaShower said...

sebab ko bagi contoh kasut, aku tak tergolonglah. hahahaha.

sistyah said...

dila, good luck utk aktiviti jual2 di penang street. dpyt untung belanja readers makan2...miahahahha

Anasfadilah said...

sistyah: kalau ada duit lebih saya beli kuih bangkit dan beri sorang satu..share kan berkat?hehehhe :)

sistyah said...

hehehehehe...baguihh2 idea tu...