Search This Blog

26 October 2009

*A Z M Y*

kami tak jadi pi jom heboh hari ahad,pegi hari sabtu,pasai hari sabtu hari kerja lagi

jadi tak ramai orang :D

kami pergi semata-mata nak jumpa uncle Azmy and uteh

dah lama tak jumpa diorang,last jumpa masa saya dalam pantang

hari raya tak sempat jumpa pasal petang kami balik,depa mai umah mama saya sebelah malam...tsk tsk

Ini lah tokey burger Azmy, uncle Azmy saya (the one with the cowboy hat)..if im not mistaken..dia start dari jual burger kat stall burger tu aje (ada betul ke Uteh? ooo dulu kira ngorat uncle kat stall burger la ek...hahaha)

tengok la sekarang...ada burger sendiri

macam best plak ada burger nama sendiri (tengah berangan nama Burger Erni...hahaha)

ini uteh saya (adik mama saya), memang pesen begambar adik beradik mama saya beginilah..memang makcik-makcik saya kelakar semuanya

kalau depa berkumpul ramai2,kecoh la umah nenek saya tu..kami anak-anak ini,duk diam aje... (nora..yelah tu kita diam je..hahaha)

ini Nora,sepupu saya,kami sebaya...saya panggil dia CEO...hahahha

yg pegang mikrofon tu adik nora, nama dia eddy..dia memang banyak mulut dan hobi bercakap..jadi memang layak la dia yg pegang mikrofon tu...hahahaah! (kiranya spokeperson la konon..)

ini lagi satu adik nora..pemalu hamat...tapi rajin,tengok dah gelap dah kulit :P

depa ada lagi satu adik lelaki,tapi belajaq lagi



antara product AZMY ialah burger,nuggets and meatball

korang patut rasa the meatballs

very succulent and juicy!

(kalau pun bukan sedara sendiri, saya tetap kata meatball itu sangat sedapppp!)

kami beli 3 paket,2 paket meatball dan satu chikenball (kaknaz,kami support perniagaan adik beradik tau ka...)

burger daging dia mengingatkan saya pada Crabby Patty dalam spongebob...beef patty AZMY ni gemok-gemok...serius sangat succulent! berasa sangat dagingnya..(terliuq dah ni....)


oh,yang pegang belon tu,duta tak rasmi AZMY

ada ka eddy kata kat mirofon

"beli burger 2 untuk RM10 percuma Ziyyad!!"

nak kena sekeh meh...ada ka percuma manja saya,nak kena ni..

korang boleh dapatkan produk-produk AZMY di Jusco, Giant, Tesco dan cold storage (cold storage kot kalau tak silap...)

sila try Meatball AZMY lagi sedap pada meatball IKEA tu.

p/s:: uteh,nanti dila bagi alamat ye,boleh hantar satu kontena burger untuk bayaran advert ni...MIaHAHAHHahhaa.

10 comments:

Dils said...

mnarik utk ditry. esp meatball.

NM said...

nk tryla beli meatball..takyah p ikea yg jauh tu dah..hehe

Cikpid said...

smlm masa kat TV3 tghari ade msuk citer psl azmy burger ni..tgk2 mana tau pn dila ni masuk tb..rupenye duta die g ari sabtu..kalo g ari hada kan dh leh masuk tibi..hahahha

Lea Shmea said...

ohh. first time dgr pasal burger ni. hehe. nanti nk try. :)

Elyn Sani said...

sat gi nk try beli la!! meatball ikea dh lame tak bedal...

Farah said...

hehe nak try jugak meatball sedap tu!

Obefiend Weiland said...

chicken nugget azmy very verynice


pekena masa kenduri arituh. sedap dowh!

rina said...

okeh..nnt boleh cuba try test..chicken nugget utk fatin n meatball utk mama n ayah!

Ely Hasrul said...

xpenah pong jumpak brand azmy.. nak kena carik nih

smurf said...

salam..
sy pnh jual burger azmi..specially burger kid..dlu sy bli bkln kart bndr bru uda jb..p skang dh xd..
mne sy nk dptkn bkln azmy kart jb?
sy cme jmpe dagingnye je kart tesco,p xd roti..