Search This Blog

29 October 2009

*i am lazy today*

i am lazy to update my blog today

i hate u maybank

thank you,selamat hari khamis semua orang

ouh yeah,i miss Ziyyad..semalam dia tiru saya buat bunyi haiwan..masalahnya bila time Giraffe saya tak tau bunyi giraffe macam mana,saya buat bunyi

"ek ek ek"

boleh tak Ziyyad tiru juga

"ek ek ek"

ok sekarang saya dah ajar anak saya ajaran yang salah..

tapi masalahnya,dia kiut bila tiru saya

cute atau salah?

i choose cute.

hahahhaah



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

8 comments:

Elyn Sani said...

sama la smlm akak pun ajar wafiq bunyi kuda... tapi kuda akak sengau!!

Kamsiah yusoff said...

kekkeke..ajar anak bunyi kuda...brapa umur sicomei tu?

Anasfadilah said...

kamsiah:: setahun 3 bulan semalam,hari ni setahun 3 bulan satu hari..hehehe

kak elyn:: sengau pun sengaulah,janji ada bunyi kuda

Farah said...

mesti la pilih chomel!

memang jadi ibu ni kena kreatif hahaha

NM said...

sara pandai tiru bunyi rimau je..'aummmmmm' itu pn dia keliru..aum sbb nk nganga mulut suap makan or bunyik rimau..haha

Nur Sakinah Ahmad said...

zulfa pon suke bunyi2 gak..hr2 blk mesti buka buku dia n soh saya ajar smbl bunyi2 skali,k..pg2 otw ke nursery, bl nmpk anjing, trus bunyi "auk..auk.." he3..

Eliss said...

alaa..comelnya ziyyad..ker ibunya yang comel pandai buat bunyi giraffe..hehehe

Anasfadilah said...

eliss::mama dia hantam je buat bunyi,orang utan pun ada bunyi gak..paling tak tahan dia tiru sekali tu..hahah