Search This Blog

22 October 2009

*adik Ziyyad?*

dah ramai kawan-kawan blogger saya sekarang sedang mengandung anak ke dua

saya?

tak tahulah

memang betul saya ceaserean,kena tunggu 2 tahun lagu tu nak pregnant lagi

tapi ada je yg tak ikut 2 tahun tu,dah rezeki Allah kata pregnant,maka pregnant la

tapi saya rasa macam nak manja puas-puas dengan awang kenit tu dulu,baru nak ada baby kot

tak tahulah

when the time comes,it just come <--- ada betul ke ayat ini?macam tak betul jek bunyi dan makhrajnya macam semacam...hahaha

dari segi ekonomi saya sekarang cuma cukup untuk 1 orang anak sahaja

tapi orang kata,anak tu ada rezeki masing-masing

kata orang...emmm

p/s::baru nak kempis perut,dah citer pasal ngandung plak ye..hahahah




Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

4 comments:

Elyn Sani said...

haah la dila sane sini akak baca org tgh preg. akak plak skang tgh duk gigih kempiskan perut hihihi.

Putra Mama said...

tu la.. biler preg yg ke2, bile pikir yg 1st (fawzan), rs nak nangis.. cam x sempat nak bermanja ngan die.. :(

Ely Hasrul said...

mlm tadik sami tarik2 perut yg berlapis nih.. huwaaaa maaaasihh xslim perut ini hahahahha

nmpak nye sama la kite, nk manja2 dulu dgn yg satu nihh

3740Journal said...

ahahah dila..ade rezeki adela tuh..:)