Search This Blog

02 October 2009

*win-win situation*


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!


pertemuan semalam berakhir dengan baik

saya bercerita tentang mary kay

semuanya elok dan tertib

tiada yang teguris hati hatta perasaan sekalipun

di hari baik,bulan baik

adalah lebih baik untuk melepaskan,dari menyimpan jarum yang patah di dalam peti (eh,apa saya merepek ni?)

selebihnya itu urusan tuhan

siap di jamu laksa,ketupat dan rendang lagi (kebetulan open house)

sedap laksa tu,kuah pekat penuh dengan ikan..saya suka!

buat balas baik di balas baik,buat jahat dapat lah balasan dari tuhan..hehehe



p/s::
kalau ada jarum yang patah jangan di simpan didalam peti
kalau ada sila dan salah,jangan di simpan di dalam hati


p/p/s:: sejak dihantar ZIyyad ke nurseri,kaki kami ni panjang aje..ade je la tempat nak pegi hatta kedai tujuh sebelas sekalipun..miahahahha!

6 comments:

Haslinda said...

alamak..sory camna nk contact erni ni.ada benda nk tnya aaa.YM id?

Dils said...

Ok la sume dah settle. So takyah nak risau sgt pasal Ziyyad mistreated . hehe..

Anasfadilah said...

haslinda:: email saya

stashowale@hotmail.com

saya jarang ym,tak pun add di facebook,if u have one :D

Emma said...

amin, itu yg tbaik...

-mama emma®-

Eliss said...

Alhamdulillah..semua baik2 saja :)
laksa..lamanya tak makan :(

nuhaafnan said...

alhamdulillah, all ends well. buang yg keruh, amik yg jernih (alamak, cornynya)

bermulalah episode baru ziyyad di nursery :)