Search This Blog

15 December 2008

::saya yg tak banyak duit::

since saya kahwin selama setahun lebih ni..

saya tak dapat nak beli hadiah yg best-best untuk En.Suami

selalu saya jengah blog orang yg baynayk duit...betapa best nye mereka dapat membelikan asben masing-masing jam mahal yg ori,PSP, PDA, komputer ke,perfume maham yg ori ke...

saya tak dapat nak beli perfume mahal yg tak ori pun...

kesian ek saya ni...hehehe

ada beberapa benda yg En.Suami inginkan...









walaupun bukan dia harap saya yg belikan,tapi saya teringin nak belikan,tapi tade duit nak beli..

hohohoh

cuma satu benda yg dia inginkan saya dapat beli

itupun selepas saya tengok kat internet ni,nasib benda itu ada...dan mampu la saya nak beli..

walalupun benda ni tak se hi-tech dgn benda2 di atas,tapi saya puas hati..

kurang-kurang terpaadam satu wish dalam wishlist dia...

benda itu ialah







ya...ular hijau ikea...

jenuh mencari ular ni di ikea,tapi dah tade,diganti dengan dragon...

En.Suami nak sangat ular ni...

kebetulan saya nampak ada jual di internet,saya beli lah satu untuk dia

dan parcel ini sampai pada hari sabtu lepas.

dan juga En.Suami kena berkongsi ular ni dengan pakcik kecik tu...hehehe




p/s:: 1 parcel has arrived,2 more to go....oh!bila lah bumbo seat nak mai ni.....gegegege

12 comments:

KV said...

hah, bumbo seat blom sampai? Takpe, sabar!!

Anasfadilah said...

kak kv::tu la pasal...ni tgh sabar aje ni... :)

Anonymous said...

takpe..ukur baju di badan sendiri..dulu, akka belikan perfume kat avon jek..wangi pun wangi, takdelah mahal sgt..dan suami pun jenis tak kisah sgt hal2 gituk..

Anasfadilah said...

kak oren::tapi kadang2 teringin nak belikan yg mahal..tapi tulah,ukur duit di wallet sendirik je lah...hahaha

suka tengok yg tersayang gembira,walaupun beli hadiah tak seberapa hebat.

Emma said...

kalau nak ikut keinginan hubi akak,mmg x tcapai akal ku... dia nak xbox 360.. huhu..

last2 dia beli sdiri...

ngada2 nak hadiah mahal2, akak dah kasi ryan lg mau kecoh!!!
:P

-mama emma-

Anasfadilah said...

kak emma::keinginin saya lagi lah plak...dell 1525...sahih tak bleh beli sendiri...hahah

ala kak emma,sesekali manja dan mengada layan kan aje...hehehe :)

Mrs.R @ Emi said...

saya takot la ular ittew...
kalo balik umah kakak..mesti kena usik ngan anak2 buah...sian kan?
ziyyad sgt berani!!

Anasfadilah said...

emi::la ye ke..hhehehe...Ziyyad suka plak dgn menatang tu..

kalau emi nak tau,asben saya ada bela ball pyhthon yg kiut...ye,sgt kiut...tak tipu...dan ia hidup bukan stuff animal...heheh :)

mungkin dari situ,Ziyyad berani kot...hehehe :)

eiNa said...

hehee.. betul dilla, ukor duit di wallet sendirik..huhuuu banyak yang tingin nak beli tapi control dulu....

Ida Raja Idris said...

hi anas!tq singgah blog kite.hehe..tulah, x sangka boleh menang.hehe..btw, ular itu sgt comel ok!!mesti hubby u suka giler!:-)
kita add blog awak yer..!!salam kenal..

Mrs.R @ Emi said...

series..sy takot ular

Anasfadilah said...

eina::tang nak control tu yg tak best tu...wawawa

idajer::hehhe :)..thanks link..nanti blog saya otomatik link balik :)

emi::saya takot labah2...eiii berbulu-bulu kaki...

asben juge pernah bela labah-labah besar pinggan tu...eeii gelilah!