Search This Blog

08 December 2008

::hari yang gelap kini sudah terang::

hari raya qurban

macam-macam jadi minggu ni

tanah runtuh,eksiden...hmm..

tapi kali ni tidak mahu sedih

akhirnya,saya berjaya


hahaha


berjaya menjejakkan kaki ke AEON seberang prai..

kata ada burger king...tade pun?ceisss!

oleh kerana saya terlal inginkan makan donut choc pudding dari dunkin donut

tapi kat penang takdak dunkin

saya jumpe big epal

hmmm...

mari kita cuba...

amazing!

tak de orang beratur panjang seperti di KL..saya amat suka..tak perlu berbaris

(the one ultimate factor why saya tak makan big apple kat KL...nak donut pun kena beratur panjang ke...ahh...malaslahh..)




saya cube donut chocoholic...emmm...tak lawan dunkin choc pudding..

tapi perisa lain macam oreo,almond,chocochino...oklah..tak delah super sedap.




berbaloi dengan sebiji donut..RM2.50 a piece.

kalau lah ada burger king...

hmmmm...

kan ke bagus..

saya rindu nak makan burger dengan mushroom lah...emmmm

dari pulau ke seberang kembali ke pulau...

kami pergi botani garden,penang...ada pesta flora..

En.Suami telah membawa pulang 6 pasu pokok dengan 3 kampit tanah..

hari last,hari ahad hari tu,semua sekali RM30..

(syukur ada asben suka gerdening...saya sukaa....rumahhh cantik tertarik menarik..)

heheh..

saya ingin membeli topi untuk Ziyyad,tapi tiada yg berkenan di hati,jadi saya jahit satu..


amacam...ok tak?hehehe..

will sew another one yg lagi kemas dan cantik....lalalala


p/s::org penang tak heran big apple agaknye...hahaahha...

5 comments:

Liyana Shuib said...

adoi dila..jeles betul tgk topi ziyyad..untung pandai jahit ni kan? kalau rajin tuk jual..roger me first k..ammar pun nak..hukhuk

erlyda said...

cantiknyer topi tuu..baguslaa dapat jimat duit bila pandai menjahit ni ;D

MeL said...

ernie sila amek award kt blog saye ye ;)

Anasfadilah said...

babyibu::tu akibat tade topi yg berkenan masa jalan2 tu hari...lantas jahit satu..


erlyda::hehe...bolehlah jimat2 sket...kalau mai penang,bagitau la ye..jgn la mimpi2 saje...heheh

mel::roger!thanks!

erlyda said...

hahahahaha haru btol sampai leh termimpi2 ;p