Search This Blog

16 December 2008

::dont bother waking me up::

masih berpura-pura mati

saya sedih

kak long::penjual tu tade kedai,dia org biasa yg ingin letgo bumbo seat dia saje,dan tade no fon

bukankah saya sudah mengakuinye semalam

bahawa sayalah yang bodow gile

end of story

untuk menambah sedih hari ini

mari teka gambar di bawah...

ya

ini ialah rambut yang tumboh di atas lantai

kalau di kumpul semuanya..

boleh buat toupe atau rambut pelesu

ada satu gambar yg saya tak mahu letak pasal akan lagi horror gile

iaitu gambar getah rambut saya

serius nightmare

maybe one day will end up looking like this

p/s::no..am not going to yun nam hair care.

6 comments:

Miss BumbleBee said...

ziyyad sudah mula main bubbles ker?

Anasfadilah said...

kak yan::udah lama bermain bubbles...habis sepah2 air liur...yek.

MS said...

tak dapat lagik?
so yang dia kata dah post tue tipu belaka ker? all this while, u kontek guna apa? n from which website u cari tue?

yeww...kalo dia penipu...memang jahat arr...

Anasfadilah said...

mommysarah::guna email aje..

wawawa

rasa nak nanges la

Anonymous said...

tak dapat2 ke bumbo tu? ish.. tak baik betul kalau dia tipu.. or maybe the parcel lost in the post? u ada mintak nombor konsignment & tanya which courier company dia pakai.. sori ye saya kepochi sikit.. mcm mana boleh tau dia jual ye.. saya dulu pun pernah terkena brg tak dapat tapi beli dari establish website (wanita2u.com).. harga RM250+.. sampai la habuk pun tarak.. malas nak buat police report.. tak halalkan je la.

and.. rambut mula gugur ye? sama la scene lantai tu... dimana2 sahaja ada rambutku... baru bulan ni kurang dah rambut jatuh bak dedaun kering tu.. sabar ye!

Anasfadilah said...

lil mama:: tanya tracking num,tapi email tak berbalas la...

dah rezeki kot,takpelah..

rambut gugur..

tensen la...

lama-lama jadi macam britney tu...hahah