Search This Blog

03 December 2008

::Bila En.Suami berkata-kata::

"blog sayang tak ceria laa...tak colourful..."

saya tanya En.Suami,pasal layout baru blog...

pendapat beliau ada betulnya...saya pun naik pening read between lines,literally...

jadi tukaq pi tukaq mai..

settle sat dengan yg ni..

kot nak pi godek HTML lagi,nanti saja saya godek..

hari ni comitment banyak tak seperti selalu.

opppsss.

sat.

saya nak meng "syer" kegembiraan saya

semalam parcel saya sampai...mencari-cari,akhirnya ketemu jua...

(saya gila shopping online sekarang,semenjak dua menjak Ziyyad ada ini,dulu,jgn harap la nak "jejak" kedai cyber ni...serius addictive!)

nak tau apa yg saya beli untuk pakcik kecik tu..*giggles*giggles*









::tis little pakcik is happily chewing his bugsy while mommy godek his kaki nak pakaikan leg warmer ni...wahh! keterujaan!::


heheh..leg warmer...banyak kedai jual leg warmer ni,tapi cepat betul habisnye...kedai yg saya beli ni ada pattern yg saya berkenan...

balik je rumah terus buka seluar Ziyyad,pakaikan leg warmer ni...wahh!comel!

leg warmer ni nanti boleh pakai ngan rompers...tentu (??) comel..

sekarang saya tengah tunggu bumbo seat saya plak...lalallala

p/s::habis duit ke anak,bila masa saya nak dapat dell ni...wawawawa!

10 comments:

Mrs.R @ Emi said...

leg warmer tuh nmpak cam baggy2 sket eh?
yg sy penah beli sgt2 tight dgn emily...anakku sudah gendut kah

Anasfadilah said...

baggy skit...anak saya kurus ke apa saya tak tau plak..

tapi ok lah,tak ketat sangat..

Nazuha said...

dila edit gamba semua pakai software ape eh? online ke kene install? letih dah nak google photo editor. seme kene install. saya nye pc locked by admin.. huhu.. buleh pakai online editor je..
share la sket.. tengkiu :)

rina said...

bumbo seat org kl belikan ke?
kalau nak tgk gamba fatin dlm bumbo seat (TQ umie chik for the info), ada kat blog.. huhuh

Mrs.R @ Emi said...

tulah..ketat2 mcm rimas lah...
kena beli baru la nampaknyer

Liyana Shuib said...

ada yang ada saiz leg warmer ni..Ammar punya pun ngam2..

Anasfadilah said...

nazuha::kalau nak edit on line,saya cadang guna photobucket.

saya guna photoscape,kena install dalam pc

rina::wah,nanti nak tengok fatin dalam bumbo seat,saya pun tak sabaq ni,ketaq kaki tangan semua...

yana::saya belikan Ziyyad saiz 6-12 month punya la rasanye...haha..padanlah besaq gedobos je...wahahaha!

Elyn Sani said...

huwaaa ziyyad leh pakai romper ngan leg warmer.... jeles i.... wafiq i belikan romper x sampai 2 bln dh x le pakai..... hancus harapan ku......

A.I said...

apa ni..! nampak perut,nampak pampers... nampak aurat..
nanti awek tgk berdosa tau...

Anasfadilah said...

en.Suami::seksi baby ape...hahah...pampers ok ape...rileks la brader :)