Search This Blog

22 December 2008

::hari huru hara::

gile betul

hari minggu

penang-kl-penang

serius penat...lucky bukan saya yg drive (abih tu makcik,hang komplen awat?)

tapi kalau van tade head rest mau sengal segala urut leher

ayah sewa van 14 seater untuk menghadiri kenduri di kl..

kenduri saudara angkat

ayah beriya-iya meminta kami pergi

family trip katanya..

detail perjalanan....

tak perlu tahu.


hahahahaha...(saya sengal..)

dan hari khamis ni kembali semula ke KL...dan diharap segala perjalanan dirancang...supaya saya tak cranky lagi..

amennn.

InsyaAllah.





p/s::sila rancang perjalanan....saya tak suka kelam kabutness...sumpah tak suka.saya boleh cranky,buat muka melugai dan semua akan benci saya...sirius black...nanti tak pasal-pasal ada kena marah percuma...

5 comments:

Miss BumbleBee said...

tokma tak habis2 sms and cerita ngan ahchu betapa hansemnya pakcik kecil tuh...

:)

have a safe trip back to KL on thursday.

Unknown said...

yep...ziyad sgt encem
tapi dat day die mcm tak kenal org sgt...cebik je...siap laa ziyad!!.hahaha

Anasfadilah said...

kak yan::hensem?heehhehe...thanks for the doa

micik::hari tu dia penat...kesian dia..lama-lama ok

Unknown said...

terkejut pon ye kut
sume kerumun2 jadikan die tontonan
hehe

cepatnye da 5bulan eks...

Anonymous said...

bila laa pulak kami nak jumpa pakcik ensem tuh. Abang botak pun dah makin gempal...Krismas kami takda kat KL..bercuti di PD til Ahad laa...:(