Search This Blog

10 December 2008

::mad hatter::

i am mad

mad,mad,mad

puas saya ronda keliling sunshine bahagian baby cari topi yg best untuk Ziyyad..

ada,tapi tak menepati citarasa saya...semua topi macam budak-budak...GAH!

(eh,hello makcik,nama pun baby,haruslah macam budak2 semua topinye...)

saya nak topi yg maskulin dan elegan untuk Ziyyad..

saya nak dia nampak hensem

pergi baby gap pun tade jual,pegi hallmark baby pun tade

ape cikai naa depa ni..

tak kelas ok..namanye branded shop

topi baby pun tadek..ceh!

habis akal cari,saya decided untuk jahit sendiri topi untuk pakcik kecik tu

ok tak?amacam...

yg penting saya puas hati...

dan yg penting...ia muat dan Ziyyad menyukainya...tengoklah...dia tersenyum girang sambil mencubit lidah sendiri...hahaha

p/s::topi designer owh...mama saya jahit sendiri...kejap je sipa...sejam je siap...

10 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

ziyyad, bertuah hang no.. mummy hang pandai jahit..., mummy kami tangan keras.. ziyyad.. soh lar mummy hang jahit satu untuk cheq..

yang ikhlas:
Ayra..

~*mrsnzam*~ said...

hi ziyyadd..sgt stylo pakai topi nih..hhee

Anasfadilah said...

ayra::mama kita memang tade keje...habis semua pun nak jahit..hahah..semua dia complain..kehkehkeh

mrsnzam::itulah tujuan utama,supaya Ziyyad stylo...ahahaha..

(apalah yg dia tahu...heheh..abis kene keje nagn mama dia...)

Arin said...

by tis week tunggu le parcel for ziyyad..dr smlm nk anto but ader je halangan beribu batu nye..

JeP said...

ni baju ko yang maner satu plak ko gune nak buat topi ziyyad?

hehehe...;p

Anasfadilah said...

kak arin::wah best best...thanks kak arin

jep::wah!mulut laser ko ..ni kain baki aku buat diaper bag...kain cotton so lembut dipakai...

aku tahu ko pun nak stylo macam Ziyyad...hahaha

Taichee~@! said...

Haaa topi ini mcm byk hemsem tuk Ziyyad.

Ske ske ske!

Mrs.R @ Emi said...

ish..ish..terror nyer jahit2..
kalo haku sure jd menda lain..
nk wat topi jd tudung saji..

Anasfadilah said...

mama long:;baby gap pun tadek oo topi gini...hahaha

emi::tudung saji boleh tutup makanan..ok la tu...hehehe :)

mummy_adam said...

comel lah topi nie.. pandai lah mama u.. xnak jual ke?? nak gak i book.. hehe.. comel gilos..