Search This Blog

02 December 2008

::Me NEeds A Bag!::

me needs a bag..

beg opis sudah koyak..tidak cantik

tidak vogue

tidak class

sudah buruk

sudah busuk

bluwekkk~~~

desperate to have a new handbag!!




::droolingggg!yummeh!! tis is a shoulder bag cum laptop bag...cumillsss kann...emmm::


star light star bright the first star i see tonight i wish i may i wish i might i get a new handbag from alicewonders.com

(and also a new dell 1525 lappie.. :)) )

(and a new MPV)

(and big cash)

(and a holiday in europe for the whole family!! yay yippie)


p/s :: "Me solemnly swear me needs a bag from www.alicewonders.com"

4 comments:

Dils said...

cute bag... huhu..


I want, I want, I want... hehe.. tapi 'tapi' mesti ada.

Miss BumbleBee said...

bila along suruh usha that webbie, mmg yg ini menjadi pojaan hatiku.


best eh.
KALAU semua kita nak dapat.
macam dedaun kering jatuh dr pokok.

pssst: kalau beli abe Dell tuh, ada juga laptop case yg cunsss....*geram tgk*

wawajoe said...

chantek kan beg-beg dia.....hahahhahah....bak kata Bujang Lapok,"Cobaannnnnnnnnnn....."

Elyn Sani said...

kalo listkan mcm2 nk kan??? same with me.... nk bag gakkkkkkkk