Search This Blog

24 December 2008

::hooray hooray is a holi holiday::

esok nak balik "kampung"

sebenarnye,term balik kampung term general untuk pulang ke rumah ibu bapa

memandangkan rumah mama and babah saya di kl,kira "kampung" Ziyyad adalah di kl la nanti...huhuhuhu

balik kampung nanti kita pergi jalan2 the curve pasal nak cari onesie kaler hitam kat brands outlet,brands outlet kat penang tadek

baru black metal kan Ziyyad...hahaha( ni kes babah Ziyyad suka dengar Dimmu Bogir,penyanyi dari kubur  mana ak tau...)

dan tahniah untuk Jiji,selamat melahirkan baby girl pagi tadi...jiji kawan blog saya,saya dah pernah jumpe dia

best blog-blog ni,boleh kenal dengan ramai orang,saya suka!

p/s::selamat bercuti semua,berhati-hati dijalanraya,penumpang belakang dan juga depan jangan lupe tali keledar keselamatn ye...Anda mampu mengubahnya!

9 comments:

Dils said...

Pon suke jua belog belog ini. Sebab kenal ramai org. Huhuhu...

Macam forum cuma at least forum tadekle sepam sgt. Dan takyah nak kena bukak slalu.

Wahahaha

Mrs.R @ Emi said...

happy holiday n shopping too... :P
sy mao ke branded outlet jugak..tp di kuantan...otw nk balik ganu nnt....hasben xske g ikea/ikano/curve...hm..nasib bdan..

ShilaShower said...

sile pegi gap one utama. and beli onesie GENIUS. 29.90. =P

Elyn Sani said...

hahah siap buat iklan...... happy holiday!!!!

Arin said...

selamat blk ke kl..

Anasfadilah said...

dils::ngna blog saya kenal anda :)

emi::soping barang tengku mahkota jer lah...hahaha

shila::series..nanti nak cari....lalalal

elyn::happu hols to u too!

kak arin::ada hadiah untuk zara,akan di pas kepada en.azwar

eiNa said...

selamat balik kampung KL...

Anasfadilah said...

eina::thanks you :)

Nazri Ahmad said...

teramatlah best blog ni tatkala membacany..cuma saya terasa nk singgah komen kt cni bila u mention pasai abah ziyyad dan dimmu borgir..yaaa dimmu borgir mmg best! ;)

* anyway, ur hubby looks really familiar..kem salam dia naa and ziyyad too!