Search This Blog

29 May 2008

::hari khamis yg kelakar:

Jangan kata saya baik,kalau tak pernah bersua muka dengan saya...menilai saya dari penulisan saya dalam blog adalah salah disisi blog...(hahahaha...)

mungkin saya seorang yang berpura-pura

mungkin saya seorang hipokrit (macam hippopotamus ye saya tahu...sekarang badan sangat besar...doktor pun kata berat naik mendadak...wahhh!)

mungkin saya eksyen je lebih..(cakap je lebiyy)

mungkin saya cakap tak serupa bikin

mungkin saya __________________ (sila isi tempat kosong dgn apa yang patut anda rasa...sila)

saya adalah ciptaan yang Maha Agung,sempurna sifat dan akal...tapi pasal saya manusia tak maksum,saya mereng sikit...kadang2...tak selalu.

p/s::duduk dalam alam blog pun gaduh2...apantah lagi la kalau berjiran..ceh..bosan!



:snow43:

1 comment:

Annasue'G said...

itu la pikir2...dok dlm hutan lebih baik...xde gangguan anasir2 jahat~! insyallah..kitepon tak byk dosa...huhu~!