Search This Blog

20 May 2008

::gagal ditipu::

heheh...hari jumaat lepas En.Suami gagal menipu saya...hahaha...(dia bukan tipu apa,dia memang suka buat surprise...)

gara2 saya terbaca msg dia bersama mak teh yang duduk di seberang prai...hahaha...kantoi!hehehe...kami p seberang prai hari tu nak pergi rumah mak teh dan jugaaaa...pergi Carrefour!...nak tahu apa En.Suami beli untuk saya tak?hahaha...jeng jeng jeng...

:
:
:
:
:
:
:
:
:


Photobucket
::macam tahu2 je kan En.Suami...hehehe...inilah mesin jahit saya...beli hari jumaat malam hari tu..sabtu pagi2 lagi saya dah sibuk godek mesin ni...the 1st thing saya sew guna mesin ni ialah kain batik utk kegunaan berpantang...hehehehe....gila teruja!::

Photobucket
::i have my own workspace...hehehe...saya ada toolbox saya sendiri...ada benang,jarum,gunting...dan keperluan jahit lain...kotak corak lembu new zealand tu,ada saki baki kain...kemas la sikit ghupenye...memandangkan bilik ni share ngan ruang solat...hehe...harus lah kemas...::

:
:
:
:
:
:
:
:
:


saya ada jahit diaper bag aka messenger bag...ini ialah bag pertama saya jahit guna mesin...banyak lagi saya perlu belajar so i can perfected the stitching...kat bag ni tak berapa perfect lagi the stitching (serius!)...so im letting go for reasonable price....siapa nak beli, email me ok...first come first serve basis ya..

Photobucket
::gambaran depan bag::

Photobucket
::dalam bag..saya guna material lain kaler...and inside ada 3 pockets::

Photobucket
::back zippered pocket::


~ panjang 14", tinggi 12", lebar 5"
~ panjang strap 36"
~ kain cotton
~2 front pockets,velcro
~side pocket, velcro


my email

stashowale@hotmail.com

p/s::siapa cepat dia dapat.. :)

4 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

u sangat kreatif.. me sangat jeles... hhuhu i pi cari diaper bag .. tp mcm sumer x berkenan.. huhuhuhu

Elyn Sani said...

tahniah2..... bunda udah dpt ape yg diidamkan.... but how about me???? huwaaaaaaa

Anasfadilah said...

kak elyn::ngidam kereta tu!wahhh!

aidafiqs adamia said...

lama tak tgk ur blog rupenye dah beli mesin jahit! congrats!!!

bolehla buat mei tai mcm ni =)

unfortunately i can't see your photos sbb my office block photobucket :(