Search This Blog

04 September 2010

Shopping lagi ek?

semalam ada buat poll,sape yg shopping paling banyak raya tahun ni,most of u guys undi Ziyyad..

tapi salah!!!

Jawapan dia :

En.Anas

Why:

pasal setahun sekali baru ada chan nak beli seluar baru,tshirt baru,kasut baru,segala luar dalam baru lah habis cerita...time raya saja En.Anas akan membeli barang-barangnya kerana hari tak raya anak dan isteri dah shopping.

so takpelah,saya pun tak kisah sangat,ada duit lebih,abang beli lah mana hat patut...he did the shopping himself masa waktu rehat kerja...berjalanlah beliau seorang diri ke Sunshine square mencari seluar ka tshirt ka,takpun pergila ke Kompleks Bukit Jambul..

pasal hari lain susah nak sruh dia beli attire baru..lagipun seronok nampak dia shopping kali ni pasal perut dah turun,dan boleh lah bergaya sikit dengan tshirt tanpa perut menonjol sangat :)

yes,saya happy untuk dia dan saya sedikit cemburu memandangkan dia sudah kurus sket,bukan cemburu apa lah,kang En. Anas kurus saya gemuk,tak best la..saya pun nak kena turun gak perut saya yang gendang gendut tali kecapi kenyang perut i hate u! hahahahah

semalam makan nasi kandaq pun suku je,makan lauk lebih ( determination yang tinggi nak lawan kurus dengan husband), pasal saya tahu,En.Anas kalau nak sesuatu benda mesti dia akan capai punya.hoh!tak boleh jadik!

saya harap lepas ni saya akan terus mengekalkan cara pemakanan saya dan harus juga bersenam :) because i have flabby arms yg unflattering to see and to hold.. :P

p/s: senaman yang paling saya suka ilah whole body workout iaitu swimming.pasal macam best sambil main air sambil boleh bersenam (saya bukan kecebur kecebur tepi pool ye tapi swim 4,5 laps, statement tak boleh blah menyampah...hahahah)

2 comments:

EIPUL said...

go go u can do it! hehe,
kalahkan en.anas dengan bergaya.

^o^

Farah said...

bagus2..ade geng nak kurus adalah lebih bersemangat..lagi2 kalau husband sendiri..lagi satu kalau berat dah turun jugak bermakna badan lebih sihat kan? gud lak k!