Search This Blog

01 September 2010

Di atas jalan.

1.

kereta saya ada satu saman,pasal speeding 80mph di atas jalan 70mph dan bukan saya yang bawak kereta tu tapi husband saya....tercalar dah rekod bersih kereta comel saya..uhuhuhu..RM300 melayang-layang je...seronok betul! (RM300 boleh beli baju raya anak beranak siap samping okeh)

2.

saya tampal roadtax pagi ni,tapi ada terkoyak sikit masa nak kupil dari kertas tu,akibatnya tak cantek dah roadtax saya kat cermin kereta...tak sukaaa laaa!tak cantik menarik da bomb!

3.

kereta saya dalamnya dah bersih gila,husband tolong clearkan,sampai sunscreen yang boleh lipat-lipat tu pun dibuangnya,katanya "kita pasang tinted yang bagus sikit kasik tak panas"...wah,RM300 baru je melayang-layang,sudah mau pasang tinted baru,takpe abang,it's ur money and it's my car,i am more then happy. terima kasih abang,i love u forever. :P

4.

tapi luar kereta dok sah cerita la,kotor yarabbi,namapun kereta putih...hari tu kan masuk bengkel,ada cap jari mekanik sana sini,dengan hubcab salah satu tayar dah hilang...dengan taik burung...eeeiii kereta sapa ni?! takpe sebelum balik KL hantar servis siap cuci wax okeh!

5.

kereta saya kereta kenari :P


p/s:nak balik kampung bawak kereta? servis kereta jangan lupa! :)

1 comment:

♥MAMASYAZA♥ said...

keta akak keta kancil, taik burung pun banyak, cuci pun berbulan sekali...memang comot si maroon akak tu