Search This Blog

07 September 2010

to all my Muslims blog reader





get your free blog banner at emilayusof.com


selamat hari raya dari saya,andai terbaca entry di blog saya ada yang terguris hati,termakan hati apa-apa hati lah,maaf sangat-sangat na...yang penting berhati-hati di jalanraya..ingat orang yang tersayang,kepulangan anda untuk di rai bukan di tangisi

raya ni saya balik KL,sampai hari Isnin 13/9, kepada sesiapa yang nak mai umah di taman ehsan,silalah tepon saya dulu buat appoinment takut kang takdak kat rumah,naya saja kat hangpa mai jauh-jauh. (nak mai umah jumpak obefiend pun boleh,nak marah dia ka pasai tak percaya pada iklan tv3 raya tu..ahahaha)

terima kasih kepada yang wish selamat hari pada saya :)

p/s:raya eve yang paling terasa di hati saya,lepas tengah hari hari raya,semangatnya tu dah kurang..malam raya lah yang paling saya nanti paling saya suka,paling menusuk jiwa sanubari..rindu nak dengar suara babah takbir hari raya dalam rumah lepas subuh...

5 comments:

Ida Fahani said...

selamat hari raya dila~

NM said...

selamat hari raya dilla..kirim slm kt abang dilla..layan gak blog dia tu.kekekeke..jadi silent reader je la. :P

Kak Lia said...

selamat hari raya dilla...

akak pun same...mlm raya memang paling syahdu....sbb tekenang insan2 tersyang yg telah pergi esp...arwah mak...arwah FIL...

Taun ni...tk dpt dgr suara en. somi takbir kt umah lepas subuh...sbb....seawal kul 5 dia dah pgi masjid...huuu

Eliss said...

selamat hari raya..maaf zahir batin.

tulip said...

selamat hr raya dila n family