Search This Blog

21 September 2010

Dear Reimy Arnab Hensem



i dont bother to gelapkan this rabbit name pun,nasibla,sape suruh cari pasal sangat


at first aku sumpah nak marah ,tapi aku decide tak perlu,pasal kau budak-budak (dah sunat belum? reimy)

ye betul kerja aku update fb dan blog je,kenapa?kau tak senang nampak aku senang ke time kerja?

yang aku tahu result delivered (mana part aku,aku buat) dan aku tak pandai nak pretend rajin macam kau..kehulur kehilir macam sibuk sangat,apa yg kau buat aku tak amek tau pun.

kau yang aku kenal dulu student praktikal je kat sini,dan bukan bawah kendalian aku pun (aku pun memang tak nak handle student pratikal lagi,mensusahkan dan mensemakkan kepala otak je,pandai-pandai la belajar sendiri)

ko marah eh pasal aku marah kat ko guna lab aku sepah-sepah ye?alolololo busyuk-busyuk ..tak boleh kena marah rupanya arnab ni

memang aku marah,pasal handle ethidium bromide macam handle kuih raya je suka-suki nak pegang sana sini dalam lab tu,kalau kau sorang kena cancer ada aku kesah,tapi ni kau rebakkan glove tercemar kau dengan ethidium bromide kehulur kehilir..pegang sana pegang sini

pakai barang orang tak reti-reti nak jaga,dah la sampah EtBr korang aku yang buang,aku jugak nak jaga kebersihan lab,kau tau pakai je kan? aku berhak atas gaji aku atas apa yang aku buat.

memang selama ni aku sakit hati orang pakai lab aku sepah-sepah,lab viro takde orang incharge untuk bersihkan lab,so yeah atas dasar tanggungjawab aku,aku buat,harap kau yang student pun aku tak suruh pegang mop pegang penyapu guna lab aku.

dasar tak kenal di untung.

aku tak kacau hidup orang,sila jangan kacau kemaslahatan hidup aku

are we clear dear bucuk-bucuk arnab? (kang cakap kasar, marah plak...budak sekarang bukan boleh dimarah..tapi tak dimarah gini la jadiknya)

p/s: reimy bucuk meh tolong aku buat PCR projek baru CCV mahu,kita sama-sama buat optimization
PCR ni.....NOT!!

buat kerja lab:tunggu
PCR berapa jam?kadang-kadang sampai 5 jam...interval nak buat apa?reimy lu pikir la sendiri.aku bukan student masters ke Phd yang nak kena datang lab 24/7.

perlu ke setiap kerja aku nak buat kene tunjuk kat orang,nak buktikan aku bekerja>bukti aku bekerja dengan result dari kajian aku.duhh!why i am bothered to explained pun aku tak faham.



19 comments:

Dils said...

delete aje org camtuh. Which is why aku loathe add org ofis in my FB. (mungkin sebab tu aku anti social jugak kut)

Obefiend Weiland said...

nama macam faggot

want me to invade his ass?

Anasfadilah said...

the masalah is aku tak add dia,dan dia hanya student praktikal je dulu,aku komen happy dalam one of my frenlist status update,tiba-tiba dia datang kasik komen macam tu.

Anasfadilah said...

uncle effs:boleh ke?sakit hati betul.

Emma said...

kalau akak, akak iyekan aje.. sbb dia jeles dia xleh nak mengangkang update blog n fb status.. bhahaha

sekian.. dari sy yg makan gaji buta ngadap tenet 8.30am-5.30pm..
-MamaEmma®-

Anasfadilah said...

kak emma:nama pun kerja ngadap pc.apa boleh buat,bukan gaji buta. gaji buta ialah.punch card masuk. pastu keluar melagha,peang datang balik,punch kad,itu gaji buta namayna

mama danial said...

Employers
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIAStarting in October 2010
Pegawai Sains c41 (kaji kuman)

eleh, start bulan October..jauh lagi bulan October tuh dek non.....tak yah ler nak publish...muka pun cam gampang jek....bluekkk!!

*emo gak japs*

Anasfadilah said...

kak long:hahahahaha..mari kita emo bersama!

Eliss said...

alahai..weng apa mamat tu..

Dils said...

status update = private friendlist saje.

Kalo gitu mmg boleh invade his ass. Sesuke je nk komen status org.

Ocen said...

jom serang arnab sengal nih...ayoh!!

Dils said...

ops. baca balik baru kurang konpius. u commented on other status. Pastu die attack you personally and tanpa kaitan. Hahaha. Rageee!

Anonymous said...

haha. Kurang2 pun aku dpt jugak jadi pegawai..tak la mengangkang jadi r.a k0ntrak sampai lanjut um0 cm ko erni. Helo.. Dan aku bukan budak praktikal kt nafish dlu.aku buat kija research ja. Ko trus la mengangkang mkn gaji buta kat situ. Kepada yang lain2. Sila mengangkang skali dan muka anda smua pun hampeh cm makcik erni. Selamat beramal.. Pekeja k0ntrak..

Zatil Bukhari said...

haha...kak dila...org mcm ni mmg bersepah...dorang ni bukan nya reti wat kerje sangat dok kipas bontot bos je...tu yg ska menunjuk2 die byk wat keje...xpe....yang penting kita tau kita bukan makan gaji buta....kontrak pon kontrak la kan? janji gaji tu HALAL and BERKAT...insya allah...

p/s: daging arnab sedap...tp arnab sekoq ni...buang dlm tong sampah je la...tak lalu den

Anonymous said...

bla bla bla. Bnyk sgt komen. Bukan menunjuk buat keja tp dah yg malas tecungkil mata kita rajin buat keja. Sila2. Trus update blog. Attack sana sini. Kan memang tugas ngadap pc. Dalam geran penyelidikan ada tulis 0bjektif projek update blog ngan fb k0t. Jadi halal la sgt time buat keja update smua ni. Nak buat cmna kan. Sbhgian drpada tgs bckp dan kutuk belakang kan. Amin.

Anonymous said...

macam pondan.sekarang nak menyibuk kat blog kau lak erni.wtf mamat ni?macam pondan.serius

CatlinaFly said...

aisey...mcm musim kena attack kat fb lak..memang sy baru kena ni..nak buat repot polis esok...sebab dasar memfitnah, menghasut..

aZeeMaH said...

arnab peraasan ensem ni sewel kot erni...ada sawan kot...hahhahah...toksah dok layan aaa org sewel camtu...heheheh


rasa cam nak sekeh org pagi nih..hahahha

Taichee~@! said...

Sapa reimy ni snonya. Apesal kurang ajar dan biadap sgt bahasa dia? Nama graduan nak gak aku tau uni mana n bape cgpa dia. Ingat ko bagos graduate, jd graduate akhlak bagos ke? Cam lahanat pangai. Mulia lagi amah kat toilet klcc tu dr nko lah reimy arnab. Pasan hensem lak tuh. OMG~@! SERIUS PANGAI CAM LAHANAT~@!

Dila kamu bolayan je mamat biadap gini.cara tulis cam bagos sgt. Pegawai kalau gaji xsampai 4 ribu takyahla nak ek wei. Blagak nak mampos..ckp adik aku mcm2 apa dosa dia kat nko smpi ko perasaan hasad dengki cam melayu takde iman ni?

Adik aku ni, disebabkan isteri yg taat la keje kt nafish. If not selamba je dia wat masters n doctorate kat overseas. Itu pun beliau menyengkang mata dok menjahit kraftangan n jual dgn keuntungan yg sgt minimum kat ibu2 menyusukan anak. Tp ko dulik apa kan. Ko assume nko tau org laen kan. Bahasa indah akhlak mulia taat agama. Siap doa sumer..bagoslah. Aku doakan ko jadi lebih humble la..org lagi berisi berilmu beramal lg rendah hati n humble. Ni tidak dok kutuk org n rendahkan org laen ikut sedap molot kan. Enuff said la nak kenal ko ni spesis apa weii...

Bwklah bertaubat reimy arnab wei. Nama pun tak berani letak nama betol. Nampak sgt takde konek. Pandai menyalak kuat lam intenet jela kamu tu.