Search This Blog

30 September 2010

Dr. juga ada masa nak blog,kau ada?



semalam,pukul 11 malam,saya tengok tv3,Soal Jawab.

kat twitter saya terbaca twit si Azza,pasal Munirah tripletplusone masuk tv..

oleh sebab saya baru habis menjahit (saya ada masa banyak,so yeah i blog,i twit,i fb,i sew, a mom a wife...i got time,plenty!) ,saya berehat depan tv so eager nak tengok Munirah,a blogger mom

personally i didnt know her,tapi i do read her blog..and as a bloggermum myself, i feel proud.

Allah kasi kita masa 24 jam,dalam masa 24 jam tu pandai-pandai la guna. Time management perlu. ada masa sikit untuk kerja,sikit untuk kawan-kawan,sikit untuk keluarga,sikit untuk beribadah,dam macam-macam sikit lagi

pandai-pandailah guna..dan kalau saya ada masa nak blog semua,itupasal saya tau time management,tak seperti certain orang, masa tak terurus,tengok orang senang dia mula jaki..kata lah macam-macam,sampai memfitnah pun ada,nauzubillah. biarlah orang tak tau time management terjun dengan labu-labunya (dalam gaung,good riddance!)



ini hasil kerja saya malam semalam,it is not a dress,it is an apron

Allah kasi 24 sehari bersebab,kita je kena tahu guna,jangan salah masa kalau tak cukup...

p/s: :)

11 comments:

Arin said...

smlm tgk jugak soal-jawab tuh. perbualan kak arin ngn abg azwar :

arin ( mata dah separuh lelap )
azwar: awak pernah baca blog tripletplusone ni?
arin: selalu even dia pon preggy cam arin. 20-21 weeks kot.
azwar: ok blog dia?
arin : ok ( mata pun terpejam..)

Unknown said...

sangat comel itu apron!! sukeeee.....

Eliss said...

aku pun tengok jugak semalam.

Kak Lia said...

apron? bile la akak nk buat neh...

oo..mlm td saya ada masa utk membaking muffin....

ada masa utk CSI MIami...

Ada masa utk borak2 ngn en. suami...

"Kau" Ada????

Dils said...

saya tadek masa untuk blogging.... *malu*

psstt.. apron tu nampak hot and mcm boleh jadi dress untuk sexy time. Hihihi.

Anasfadilah said...

dils: i wrongly cut the kain,thus the halter top,tulah sexy time ye...hahahaha..ohlalala

SurayaHarris said...

Erni:apron sangat sangat sangat hotttttt....aku rasa nak... nak... nak.... =)

izzahazfar said...

haah la apron sgt sexi...kalo guna masa ehem..ehem aci tak?hehehe

kenala pandai2 bg masa...setuju tul dgn entry ni..

Farah said...

hahaha agreed with dils!

Ocen said...

jap...apron tuh cam dah hilang fungsi sebenar apron jer...habis baju kotoq sebab banyak terdedah...lol

rina said...

ooohh yeaa akhirnya ada jugak apron..
eh lawa la, apron dwi fungsi.. eheh
kasi kaler hot2 sket ok :P