Search This Blog

18 September 2010

kedai beg jurulatih

remember this post

hari tu balik KL, saya beranikan diri masuk butik jurulatih,kat OU (je punnn,nak gi pavi rasa macam out of place plak,nak gi bukit bintang...lagilah..KLCC,is just not my playground,playground acik hanyalah di ikea dan daiso,bahahaha)

so memula macam segan duk bagan,tapi beranikan diri dengan confidentenya masuk dan buat-buat tahu.

the SA ada yg nice dan ada yg layan macam "kau-ni-dari-kampung-mana?" so biarlah,saya asal dari kampung sg penchala,ada masalah?deal with it.

so yeah,i was eying the alexandra range...do want because the beg name is alexandra,my nick dedulu...so sangatlah nak dan macam versatile,3 style in one bag.

so ada tanya SA tu ada tak dalam multi plum,dia kata "takdelah kak"..,..cakap bahasa malaysia je,nama pun satu malaysia,tak tau cakap bahasa malaysia memang saja la kan..tak kuasa ah speaking-speaking ni (some us thought masuk butik high end kita kena cakap english to appear classy or something i didnt even bother to know,kalau selesa berbahasa malaysia,go on,tak siapa marah.. duit tak de nak masuk? masuk jer lah nak beli tak beli belakang kira,always think this "saya customer layan saya,NOW!" wah diva gitewww awww...bahahha)

so yeah,saya masuk butik jurulatih tu ada la ulang tiga kali kot,nak tengok saiz si alexandra ni,just nice la the saiz..the leather are nice,tapi sateen pun ok juga..tapi harga dia,better u buy it oversea,murah dalam 4 atau 5 ratus macam tu termasuk postage...butik nak bayar sewa semua,jadi mahalnya berganda.


saya beli ke tak?tak pun kat butik tu...tengok kelaur masuk je...muka tebal tak tebal ada saya peduli?biarlah...saya kan customer :P

p/s:baru butik jurulatih,kecoww la kau nehh.hahahha

6 comments:

arin said...

guna vshub ke?murah guna situ.

ShilaShower said...

tu blom jadi mcm aku masa feeling konon diva masuk lv klcc. hahaaahahah. nak beli bag kat lain, tp nak la try dulu kat butik rupanya camne. skali kau, anak aku terpekik terlolong for nothing dalam tu. serupa mcm aku mai cerok mana ja. last kali kuaq, abes suma dok pakat pandang adam dlm stroller. hihihi -_-"

Eliss said...

tak teringin lagi setakat ni nak mask butik jurulatih tapi kalo ada orang nak bagi ai amek ajer..hehehe

Dils said...

Penah masuk skali je. Nak usha harga. Tapi I tak berkenan youuuu... (rege mahupon design bag sendri).

Also, aku jenih kalo window shopping ni suke window shopping mende yg mampu dibeli. Kalo tak rase hambar je window shopping itu.

ain fathihah fhm said...

housemate saya dapat beg Coach untuk hadiah harijadi..pergh, jelesnya! student lagi dah boleh pakai beg harga ratus2. saya nak beli handbag rm30 pun berkira2. hehe

Sya-Hanim Husni said...

mula2 agak sengal gak kepala otak pikir kedai jurulatih....ada ker sapa2 keja jurulatih sukan bukak kedai.....rupa2 nya JURULATIH tu....tingin nk beli tp nti la dulu...nk beli mesin jait dulu...duit dh byk br leh beli...skrg ni tumpang beg sammies anak ja...hehehe.....