Search This Blog

01 April 2010

*word verification*

saya dah bubuh word verification kat ruang komen

why u might asked

pasal spam berkodi,hari tu dapat 18 komen spam,menyampah dan menyemak kan ruang komen saja

tapi saya tak letak comment moderation,why?

pasal saya suka tengok all the comments there,terus ada,tak perlu tunggu approval apa semua

paling tak suka,penat tulis comment lepas tu tunggu approval,tunggu punya tungu,tak approve-approve,lantas malas nak berkomen lagi,hah!

saya tahu korang ada preference sendiri yang korang suka,tidak apa,saya taidak marah

tepi memang betul ada certain word verification yang langsung saya tak boleh paham, tapi saya dah tengok blogspot punya word verificaion adalah yang termudah dan senang faham,tak panjang-panjang sampai 2 words


see..senang aje kan word verification dia..PERUT..bahasa melayu lagi,mana ada susah kan?

gambar kat atas tu dah lama saya simpan dalah lappie ni,pasal i found it funny,ada banyak word verification comment di blogspot ni memang kelakar

p/s:: hari ni cuaca elok,rasa rugi duduk di rumah sahaja.



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

6 comments:

nurKN @ Nur said...

ye la dillah..kdg2 tu komen2 kite xapprove2 pun..pth smgt nk komen2 lg..tp kire ok la klu xletk komen moderation dillah still leh cek kt latest comment kt sidebar nuu haa..

n.b: dillah, npe nur still xdpt2 lg nursing clip g/away tu ek? ke en.posmen dh pkai..xsmpai2 kt umah pun..sob.sob.sob

Anasfadilah said...

sat saya cek tengok.ada yg dah dapat,patut dah dapat lama dah.

Elyn Sani said...

hehe akak tak marah pun....

tapi marah kalau kene word akak tak reti baca keh keh keh

macam yg akak dpt kat bawah ni "almmenci" hehehe. i tak menci pung!!!

Emma said...

pelik jugak, awat lately byk giler spam comment nie...

tp akak still malas nak buat word verification tu.. hahahah

-mama emma®-

NM said...

betul..spam komen tu pn sya dpt..merepek2 dr cik anon

Sharifah Norizan Syed A Kadir said...

salam dila... tima kasih buat tutorial atas pertanyaan kakpah..:)

paham memang paham.... tapi kakpah ade masaalah... sebab nyer .. blog kakpah tak dak author...

camne ekk..
tq