Search This Blog

10 April 2010

*dila's egg cup*

ok,sebenarnya saya nampak resepi telur itu kat blog mak awisy

tapi oleh kerana saya perasan diri sendiri ialah Chef Micheal Smith,maka saya pun mengubah resepi tersebut


inilah dia egg cup saya

resepi dia senang aje

1. roti wholemeal (saya tak ada roti putih tu,mama saya makan roti wholemeal,jadilah)
2.telur kuning (baki telur buat pavlova tu hari)
3.cendawan di cincang
4.cheese (any cheese would do,saya ada cheddar cheese saje,ada parmesan lagi best)
3.some pepper
4.salt to taste


tray saya non stick,so tak letak mentega what so ever

bakar dalam oven 180 about 10 minutes or so, siapp!

tapi bukan satu cawan roti tu satu telur tau,telur tu di bahagi-bahagikan

tapi roti tu satu cup satu roti

dah tu aje,resepi saya..hahha

p/s::malas nak tulis cara-cara,buh la ikut suka hangpa.

Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

1 comment:

miemiey said...

erm..sedapnya..nmpak cam simple dan senag nak buatnya....tapi kl saya buat entah jadi ke tidak ni..hehhehe

salam kenal dari saya yee...