Search This Blog

24 April 2010

*have you ever*

have u ever want something so bad?

nak sangat sangat

saya ada,terlalu banyak benda yang dimahukan -_-"

hari tu saya ada jumpa satu ring,a silver ring to be precise

cantik,harga RM50 macam tu..mula-mula saya nak beli,pikir pikir balik macam tak perlulah, nak buat apa pun

lagipun pergi masa tu bukan dengan husband (hari jumaat,break lama tu pegi dengan colleague)

so tak beli pasal takut husband kata membazir lalu memarahi saya (saya paling benci kena marah,saya tak suka)

so balik je ke rumah saya cerita pada husband saya

"abang,tadi kan dila gi BJ kan...jumpa satu cincin cantikkkkk sangat tau,dila ingat nak beli,tapi tak jadi"

"berapa ringgit?" tanya husband saya

"50..."

"laaa...kenapa tak beli"

T_T" " dila takut abang marah"

"telepon kan ada,tanya la"

so esoknya hari sabtu,pergi la beli gak,tergedik-gedik sangat kan

tapi tulah,beli dah dapat macam..ok dah dapat

macam beli air gas,dan terus the bubbles(excitement) tu hilang..macam ok dah dapat dah,lepastu?

tapi saya pakai la cincin tu pergi kerja,pasal dia silver bukan boleh pakai selalu.

tapi tulah perempuan saya rasa,selagi tak dapat dalam tangan selagi tu tak puas hati,bila dah beli,what's next? kan?kan?kan?

p/s:: i so want the iphone right now..i want to play where's wallie, its not fair,only iphone je can play where's wallie...i so love where's wallie when i was a kid. summore can put so many interesting apps dalam iphone..although i hate the camera (3 mp the most),lepas tu takde camera utk video call...aiyoh..saya ni suka terpengaruh dengan iklan, salahkan iklan maxis iphone 3gs..macam kene brainwash.haih!




have u VOTE us yet?

6 comments:

Unknown said...

huahuahua

my excitement goes up and down. now i got nothing to excite.

horray for me :P

transformed housewife said...

ada masa terpengaruh juga dgn iklan2. huhu

Akmal said...

mmg betul la dila.sy pun pernah alami benda ni.nak sgt satu2 benda tu bila dah berkenan.tp bila dah dpt, what's next?takde apa sgt pun. lebih teruk kalau lepas tu rasa menyesal sbb abihkan duit tak tentu pasal.
so skang ni kalau nak sgtkan satu2 benda tu, tp duit tak mengizinkan, sy pikir..alaaa bukan best sgt pun benda tu, kejap je xcited hehe.
kalau duit byk lain cite la kan hehehe

Mommy Lyna said...

Ujung thn ni katanya kuar iPhone yg leh videocall.

rina said...

ke ye?? kalau ada ipong ada camera depan i pong nak :P

yatie chomeyl said...

iphone mmg best....go dila go!

*sengaja menambah rasa terpngaruh* ekekeke