Search This Blog

06 April 2010

*sakit pinggang aku*

dah macam bunyi lagu plak kan..

pihggang saya macam nak terbelah tiga akibat angkat Ziyyad sebelah tangan dan stroller sebelah tangan lagi satu tu hari masa kat airport

salah urat,so saya minta mama saya tolong urut...tapi pasal takut salah urat,mama panggil Mak Wati tolong urutkan

Mak Wati ni selalu datang umah urut mama,untuk lancarkan peraliran datah semua,kiranya personal masseur mama la ni kot

dia urut start kaki duu,refleksologi..ya Allah sakit dia tuhan je tahu,agak nak nangis gak la

lepas tu urut tangan saya plak,pasal sakit gila kat bahagian pelipat siku tu

lepas tu baru urut pinggang,dia kata masa saya bersalin dulu,orang tu urut tak betul,tu urat tak kuat

dia urut..saya mengalir air mata ajelah ye..sakit gila!

punya sakit pinggang ni tak boleh diri tegak,dah l anak layan kerenah si awang sorang tu yg tak reti duduk diam,lagilah rasa nak nanges

akibatnya semalam seelum tido saya makan pain killer

dan hari ni still makan pain killer pasal the sakit kenot tanggung anymore

dah makan ubat baru boleh buat kerje sikit-sikit

dah la,tak kuasa taip pjg-pjg,sakit segala urat saya ni

p/s::tempat yg diurut mak wati,kalau disentuh pun sakit.
Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

5 comments:

eiNa said...

sakit pinggang dan pain killer adalah tak dapat dipisahkan..

Kak Lia said...

uik....biase kalo dh urut..kena rehat....tido 3 jam....baru syokk...

akak dh 3-4 ari ni sakit kat atas mata....td try urut kt jari kaki...alhamdulillah..kurang sikt

Annasue'G said...

sebut pasal urut2 ni buat saya jadi fobia ok! dulu urut time lepas bersalin tu sakit ya amat!!!
tp maybe time tu saya bertulang je takde isi kot? org lain semua kate sedap je.. sian diri sendiri.

rina said...

kalau dpt org yg mmg pandai urut, mmg rasa sakit, tp dlm masa sama, rasa sedap2 gak.
masa pregnant + baru2 lepas bersalin dlu, selalu keras tang punggung. mlm2 bile nak change sleeping position mesti lambatttt gile nak pusing. tp alhamdulillah lepas berurut, ringan dah tang situ. sampai skang dah tak sakit :)

mummy_adam said...

adush sakit nyer.. makcik tu urut kuat sgt kot.. i pun pernah kena, sapu minyak angin n urut sendiri tp slow2 jer..