Search This Blog

22 April 2010

*i have nothing to show*

1. saya dapat cek nuffnang,tapi nak tunjuk,tapi nak kena blur-blur nombor,jadik baik tak payah tunjuk cenggitu..tunjuk tak ikhlas namanya

2.saya dapat beg kertas,beg kertas jenama maxis (?) ,nak ambil gambar konon,nak tunjuk la kat korang apa ada dalam beg keras maxis tu,tapi nak suruh korang teka..baik tak payah tunjuk macam tu..buang masa je

3. saya ada beli baju kurung,banyak le jugak..saya ingat nak tunjuk kat blog ni,tapi pikir balik..baju kurung aje pun buat apa nak tunjuk..baik tak payah tunjuk buat orang mengata aje karang

4. saya pegi makan hari tu,tempat dia cantik..boleh la nak dating2 ke apa ke kan,makanan sedap jugalah..ada ambil gambar,tapi pakai cameraphone..gambar pun macam hampeh je,baik tak payah tunjuk pun tak pe

5.saya tak ada apa pun nak tunjuk kat korang,sekian,terima kasih.


p/s:: mereng. jap jap..stock felt alphabet ada jual kat kedaichomel, hari tu kemain na nak sangat,tapi dah jual,taknak beli plak.marahhh ni <---- sila abai statement last ini.atas bawah kehidupan penjual tepi jalan macam ni lah :)


Chomel Nursing Cover

7 comments:

Queenin Murni said...

hahhaa.. sabar je la.. :P

kedai makan tu, tunjuk la... at least u boleh jadi agen jalan2 cari mkn.. ehheh!

Annasue'G said...

awat ni cheq? dtg bulan ka? sabaq noo~ :)

Mimi said...

kenapa? kamera rosak ke? hehh.. kalau dah cakap tu kene la tunjuk ;)

Mai Okinokiyo said...

wahh sanggup buat felt alphabets tu dila..bagus2..haa sapa tnya2 aritu gi kasik diorg email reminder :D

Elyn Sani said...

hahaha ko tunjuk je ziyyad dilla oiii!!

Dils said...

tunjuk jeee.. tapi kalo nak tunjuk, tunjuk terus. takyah blur2kan jenama or nombor. Hahaha... Tapi memang laa jangan buat sebegini

Saya pakai brand "Ala brand yang Jennifer Aniston pakai tu, kalo tere sile teka". " brand tu buatan Germany, start dari hurup S ending die tiga suku kate.. bla bla..."

Kalau belog boleh dibakar, aku nak aje bakar.

Kak Lia said...

hahaha...lawak le Dilla....

tp betul gak kan..nk tunjuk....alang2 nk tunjuk..tunjuk je la...

Akak pun same..lagi la tk de benda pun leh tunjuk..kecuali helmet gabak tu... :P