Search This Blog

05 April 2010

*what a night!*

hari itu,saya rasa nak nanges sangat

flight pukul 7.30pm,it's Ziyyad waktu tido and dia sangat cranky

no thanks to lambat boarding,kul 8pm baru boarded.

sebelum board tu Ziyyad dah super cranky,dia rolling atas carpeted floor lah,dia baring atas tu la,lepas tu lalu bawah apanama tali merah tu lah

dah bawak tengok aeroplane melalui tingkap tapi berjaya sekejap jela,pastu cranky balik

lepas tu panggil boarding,saya dah lipat siap stroller Ziyyad,hopefully the attendant ambil

masa nak check in tu,i told the attendent "jgn lupa ye stroller,saya letak tu..tepi counter"

and u know what she said back to me

"akak boleh bawak sendiri tak?kamo tak cukup orang"

i was like "whaaaaa?!"

dengan Ziyyad sebelah tangan wriggling out of me,dan nak bawak stroller lagi sebelah tangan. kau ingat aku wonder woman agaknya

nak tak nak,takut the attendent lupa.saya hangkut jugak,dah la kena turun 2 flight of stairs,dah tu pulak hujan!

memang di sediakan payung,tapi how leh i want to hold the payung,with two of my hands dah occupied?!

lucky me,ada good samaritan tolong angkat stroller,a passenger jugak

so dapat la saya pegang payung

lepas tu sampai-sampai aje, Uncle Effs ambik dari airpoer.boleh la plak sesat hala sunway piramid sebeblum tiba ke kepong (nasib landed di subang tak hujan,and all the way dalam flight Ziyyad tido,lega tok sah habaq la)

letih tok sah cakap la ye.


now i will remember this:

1. never beli tiket petang,beli tiket pagi so Ziyyad tak cranky

2. kalau hujan jangan beli tiket Firefly.hahahah




p/s::sesat pasal tak fokue kat jalan fokus kat chelsea lawan man u boleh?



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

2 comments:

arin said...

hahaha..uncle effs, oh uncle effs...

mummy_adam said...

pemalas org2 kat fireflyz tu.. tlg angkat stroller pun xde org?? huh..