Search This Blog

08 May 2009

*saya tahu saya adalah sengal*

sorry kawan-kawan semua yang sudi tag saya

banyak sangat utang tag neh..tapi tak terbuat-buat

i really do appreciate is sooooo much

sumpah,rasa dihargai bila kena tag (oi makcik,tak baik sumpah-sumpah,jaga sikit bahasa tu..*yela*yela..xgdhsde%&) <---- monolog dgn diri sendiri,suka berkonflik jiwa

scroll down senarai yang kena tag..sekali ada nama saya..rasa terharuuu :' )

ingat juga hangpa pada ceq naa,ceq suka (gatai..hahaha)

saya tak nak la cincai boncai je jawab tag,tag kena ada soul (poodahh,byk cakap..buat ajelah alasan berkodi..*jiwadila can u please shut up,u irritate me ok..stop menyampuk for a sec boleh?)

kadang-kadang saya suka bercakap dengan diri sendiri saya panggil dia jiwadila (hye u ol :) )

jiwadila memang suka bertanyakan soalan merepek dan suka menyibuk bila saya taip blog

ok..saya rasa saya gila tak pun psycho..ahahah

suraya kata saya memang pelik dan aneh (sue,thanks la kau ingatkan aku..hahah)

cant wait for weekend,sewing project here i come! (u hope my dear...u hope *shaddap u*)

p/s::ingat nak pegi chowrasta cari craft book or magazine for less la..heheh

p/s/s::im a gemini..and now u know

Kek kerek kok kek NEWs

to all anasfadilah.blogspot follower (macam cult plak..huahaahah) ehem*serius sikit dila*

saya akan randomly pick one of u untuk diberi hadiah misterius (ye misteri la sangat..)

i cant think of one exactly,tapi benda ni saya buat sendiri. (apron pun macam cantik kan?bag pun ok?maybe clutch ke apa ke..i'll try to search all my craft link kat bawah nun for ideas,or maybe korang boleh bagi idea apa-apa)

i'll let all of u know sape yang bertuah dari senarai follower blog ni hari Isnin 18/5/09

selamat membaca blog ni ye,i wefff u all

3 comments:

Emma said...

noneng noneng.. ptuih!!!!

mintak3 jadi la mandrem akak nie kat dila.. mintak2 la nama akak naik utk dpt hadiah pree.. akak soka benda pree nie.. hehe

-mama emma-

Therina Jopri said...

hi dilla, lama dah follow dila nye blog dari dulu cume tak penah tekan button follow tu je.dulu2 tgh explore blog effi, tgh nak carikla sapa la sedara pakcik berkenaan, lalu jumpa blog bakal adik ipar cleo ini (masatu goldmedalribbon) hihi(chewah ayat nak meraih undi) tak dpt hadiah pon takpe. kita pon baru nak berjinak semula dgn blogging. :) tata n kem salam sama sharuh khan junior!

Cikpid said...

haa..baik pilih jek sy dpt adiah tu..xyah pening2 pale..hahahhaha