Search This Blog

12 May 2009

*record*

rekod template bertahan paling lama,ni lah dia.

selalunye kalau saya dah bosan menulis,menaip what ever, saya akan tukar template

tapi tulah,ada banyak sebab,kenapa saya malas dah nak tukar template

1. nak kena copy all the links kat bar sebelah kanan tu.banyak dah list nak kena copy,all my daily blog dose pun kena copy jugak

2. all the widgets nanti hilang,so all the html code kena gak copy

3.banyak template ready mate tinggal nak copy pste je,tapi saya suka mengodek balik xhtml code...saya besarkan font ke atau kaler ke,tukar format tarikh ke..jadi tadelah sama dengan orang lain walaupun ready made

senang cerita,saya dah malas

maybe bila dah sangat bosan tengok template ni,saya akan ubah lain

buat masa ni malas,mlas,malas,bosan,bosan,bosan

p/s::my emo rules

4 comments:

Arin said...

kak arin kalau dah busan n malas = asik cari jajan je nak makan..hehehhe..nih tgh sakit pinggang pulak..

Dils said...

trase mcm baru je template ni

Emma said...

ade tutorial la kalau xnak kasi widget semua hilang, tp kene baca bismillah byk2 la..

-mama emma-

Eliss said...

aku pun sama laa..suka godek template..hikss..
skang,memang nak tukor..nak buat 3 column...