Search This Blog

06 May 2009

*contest..again??*

MomsBloggerPlanet (MBP) is having another contest, seperti orang lain saya masuk untuk menang,bukan saja suka-suka

siapa nak masuk pertandingan nak kalah ye tak?

kali ni pertandingan in conjunction of mother's day

tak lain tak bukan MBP telah bergandingan dengan AliceWonders (AW)

dah banyak kali masuk pertandingan anjuran AW,tapi tak pernah menang..tsk tsk

i really love their bags.

cantik and really affordable (still,saya masih tak terbeli-beli..*sigh*)

ada juga yang designer inspired dari Mulberry bayswater..cantik bag tu

tapi bag idaman saya dulu kini dan selamanya ialah Flower Power Netbook Shoulder and Sling Bag

Im part time researcher, part time crafter and full time mother and wife

for my son and family, i do some craft and sell them off so i have extra pennies to live for the emergencies

it is not easy being a mother with so many things to do (i am lucky to have an understanding husband)

with this contest i hope i can win this adorable yet practical bag

so i have this motivation to work harder for my son. (beg cantik akan membakar semangat waja untuk lebih bekerja keras mencari rezeki halalan toyibba)

p/s::saya harap boleh menang,pasal kalau kalah,saya punya self esteem jadi sangat low.tapi kalah memang adat pertandingan.tapi saya nak menang juga.tak kira.

p/p/s::korang semua jangan join contest ni.nanti harapan saya nak menang adalah tipis..hahaha

2 comments:

3740Journal said...

cutela ayat ni dila -- p/p/s::korang semua jangan join contest ni.nanti harapan saya nak menang adalah tipis..hahaha

hehe..goodluck..:)

Cikpid said...

hahahha..amboih..x bagi org lain msk contest..tamak ni..biasa die ni..dh termasuk laa..cmne ni??