Search This Blog

29 May 2009

*external hard drive*

saya belek external hard drive saya hari ni

korek-korek sekali jumpa gambar lama-lama

mari tengok gambar lama saya :)

ni gambar masa di Karambunai,ada BBQ dengan all biotech 1st year,2nd year and 3rd year students,masa ni kami semua 3rd year... :) ini baru suku of the class,ada yg tak datang..sibuk buat final year project

yang datang ni sama ada dah siap atau release tension atau saja nak berjimba! (Dils pinjam ur berjimba word)

from left:: Achim (dah beranak ko ye Chim...heheh), me (always cacat like that),mariani,soochin and nafa (nak kawen bulan 12 ni :) )

kami tak merokok,merokok merosakkan ovari ye wanita semua

eksen sat dengan rokok si najib

kurus tak saya...ahahaha

korek-korek gambar jumpa si Jojo


tis is Jojo,dia dah RIP dah pun..arwah la orang melayu kata..dia comel dan manja..saya sayang dia sangat-sangat.

dia baka Bermian,saya beli dia di penang dengan duit gaji saya.

kat penang harga dia RM400,kalau kat KL mau sampai RM1000 lebih

sejak kecik memang berangan nak beli kucing oren bulu mid tebal,tak nak tebal sangat

hobi Jojo ialah menonton drama korean yang didonlod dari internet secara haram..ahaha

and she is potty trained too..baguskan?

itulah saja kisah saya semasa muda dan gila

sekian terima kasih

p/s::rindu gila dengan coursemate semua!bila nak jumpa lagi?!

p/p/s::cakap pasal Sabah..korang orang Malaysia semua,meh vote Pulau Sipadan for the new 7 wonders kategori Island

go HERE

Malaysia boleh.

most of the island i only see thru travel and living saja..tapi tengok kat tv pun cantik woh

6 comments:

3740Journal said...

kurus ahh u dulu.. hehe

Unknown said...

haha
jojo memang comel. suke lari2, then menggelongsor. anak dia yang mirip adalah Comot. oh! rindu Comot jugak!

jojo tak suka mandi. kalo poo poo, selalu melekat2 kat bulu punggung die. eii..yek!

babyelle said...

wahkahkah... lawak kan tgk gamba dulu2.. kdg2 mcm malu pulak... tp for what nak malu kn?? itulah kite di zaman dolu2... makin lame makin matured...

JeP said...

hahaha those were classic times!

back then i still had those braces on. tapi mmg enjoy giler our batch, sayangnya dh final year baru nk rapat2 buat macam2 aktiviti kan!

if i could go back in time and do it all over again, i'd do it no different than how it was.

:)

Anonymous said...

Haruslah ko mention aku nak kawen dec.. Bestlah pics tuh... letak lah lagi... aku xde copy ar... miss lah sume tu.. wat master stress... undergrads enjoy... sob... sob.. sob... NAFA

armouris said...

info tentang wanita merokok kat sini -
Why Women Should Never Smoke