Search This Blog

06 February 2008

::project2 mega saya::

sempena pilihanraya...oops...silap...sempena saya sedang mengandung ini...saya telah melakukan beberapa projek menjahit..(dari dulu saya suka menjahit,tanya la mama saya...macam2 saya jahit...cuma sekarang jahit tgn je,tade mesin....jadi jahit tgn ni kena sabar sikit..utk dapat hasil yg kemas dan cantik)

saya dah siap satu...iaitu baby bib..(saya dah perkemas kan jahitan pada bib saya,jadi dia cantik sikit dan kemas..)...projek sekarang yg tgh berjalan ialah projek baby soft book..soft baby book ini bertemakan haiwan...saya dah gunting templat utk kucing,lembu,ikan dan rabbit...dua lagi templat iaitu siput dan katak on the way...kain2 perca je saya guna ( antara kain yg saya guna ialah baju2 terpakai En.Suami...wink)

lepas projek ni siap,saya nak buat baby hat (pakai kain dari my old knitted sweater...senang je buat baby hat ni...siap ada telinga kecil lagi...)..dan after baby hat saya nak baby bootie plak...yg ni paling best..dan tak sabar nak buat...semua ni saya ambil dan belajar dari internet...google all the way!!

(kalau ada mesin jahit saya teringin nak buat quilt blanket...tapi tulah...mesin tade...saya ada belajar quilting, seronok bila dapat hasilnya!)

p/s::sure,u can buy all this stuff but i prefer my own personalize baby stuff..am sure,money cant buy pure love and joy smile

2 comments:

Anonymous said...

wa caya sama lu lah bebeh

Anasfadilah said...

ko buat bunga pahar lagi canggih la shila...hehehe