Search This Blog

21 February 2008

::current craving::

pika14oh oh...my current craving now...is...DarkChoclate,particularly from cadbury...kebetulan my colleague buat field trip p Langkawi,jadi sempat la saya meng kirim (tahun-tahun lepas setiap bulan pegi Langkawi pasal sana ada Sangkar Laut Terbuka di Bukit Malut...jadi selalu potong ikan untuk kajian...selalu la mencuba coklat2 asing kat Langkawi tu...hehehe)

ntah kenapa,minggu lepas saya teringin naa nak makan coklat ni,tgk kat queensbay...mahal sgt..Rm13.90...jadi saya hold dulu keinginan nak makan coklat yg sedap ni...kebetulan minggu ni depa pi langkawi,cek pun kirim la...hari ni saya dah dapat coklat itu...coklat kat Langkawi murah2..

pika26pika26pika26pika26pika26pika26pika26pika26
masa mengandung ni saya kurang makan benda masam...ntah kenapa saya tak berminat,ada beli asam pun,tapi taklah masam...sejak dari bulan 1st sampai la ni tak habes pun makan..saya banyak makan gula2,Skittles,coklat (time rasa mengidam amat2 je...baru makan..)...saya juga suka makan buah-buahan (kebetulan CNY haritu,En.Suami dapat satu kotak limau,saya lah tukang perabis limau-limau tu..hehehe...limau lo kam manis tau)


:: inilah dark chocolate saya..dari cadbury berege RM 8.90..tapi kat kedai ni jual RM8 aje..(gambar di ambil diatas meja opis ye,harap maklum) ::

p/s::selera saya dah kembali..Alhamdulillah..susah juga hilang nikmat makan ni

2 comments:

Obefiend Weiland said...

banyak coklat... abih kang itam anak kamu

LOL

lawak je la.. makan jgn tak makan

Anasfadilah said...

apa ntah abg...tak saintifik la..

LOL