Search This Blog

25 February 2008

::edisi tak puas hati di pagi Isnin::

hete him...argghh

there is one guy in my office yg tak paham bahasa,atau sengaja memang suka menyakitkan hati org lain..as im pregnant,my boss dah tak bagi saya pergi field trip lagi (because my fieldtrip kena naik bot yang laju nak p sangkar ikan,atau masuk lombong kuar lombong,pasal kat bekas lombong ni org selalu buat sangkar ikan...) my boss amat concern pasal saya pernah miscarriage dulu...jadi dia dah tak bagi saya ikut fieldtrip,cuma buat keje opis je..wehoo!

tapi ada la sorang ni,acap kali tanya saya...antara pertanyaan saya rasa macam nak belasah je org ini ialah

1."erni,tak p Langkawi dah ka?"
2."nanti pi Perak tak cukup org,erni boleh p.."
3."p pulau sayak ka,bawak lah erni.."
4.tanya kat my collegue " awat?erni dah tak boleh p fieldtrip dah ka?"

are u blind or something,or are u just pain in the ass

org ini yg selalu bertanya,masih sihat anggota,lelaki dan gagah...tapi awat cempera mat abbas sgt suruh saya p...awat buta perut sgt...awat,encik tak boleh p ka? masa dah habis projek sangkanq sibuk na tanya,awat takdak projek lagi,boleh la kunun nak p...la ni projek jalan dah,awat tak volunteer ja nak p..

tadi pagi i gave him my piece of mind

"kenapa selalu nak suh saya p,Encik 'toot' tak boleh?sakit la hati saya!"

take that u evil unconsiderate colleague..(actually this is my second piece of mind bagi kat die,the first lagi kuang hajo je bunyi....)

"berapa kali saya nak cakap,tak boleh pegi tak boleh pegila,toksah la tanya banyak kali,En. 'toot' ni tak paham2 ke?!!" (this was said in front of my 3 other collegue...i dont give a damn,because i have lost respect with this man...and i owe him nothing)

p/s::blood pressure rendah waktu preggy,thanks but no thanks to this man kasik high blood je..

3 comments:

Anonymous said...

ernie, bawak bersabaq naa.. :)
*hugs*
take care...xox

Anasfadilah said...

hai fifah!

dah lama tak debgar cerita ko..

hehehe...ni tgh sabar la ni...petang2 angin kus2 mai...haahah

u take care too k..oxoxx

Obefiend Weiland said...

kenapa tidak suntik virus ikan gelembung ke dalam tekak dia

HEHEHE