Search This Blog

04 February 2008

::crafty::

Im so in da mood to ringan tulang this month..after i build my baby scrapbook (still to cut and paste...seronok juge...at least ada masa terluang sikit,saya potong2 tampal2 lagi apa yg patut dalam scrapbook baby saya tu...latest addition ada gemstones dalam tu...beli kat tesco,sepeket Rm 4.50!!)

for my next project,im going to make my first baby soft book and bibs...(ala jahit2 mudah je...tak sabar nak buat 2 benda ni...first saya nak buat bib tu...pasal senang je.....untuk baby soft book tu saya ingat nak beli benang cross stitch and buttons!!...senang juga buat buku kain ni..dalam 4 page jer ok...nanti dah siap saya tunjuk aaa gambar kat sini!!button baru berapa sen je kan?benang pun berapa sen je...ok la tuwink..kain,guna perca je..)

ada banyak craft idea saya dapat utk bakal baby saya ni...InsyaAllah...google je,semua dapat..kalaulah saya tahu buat crochet lagi best...tapi kait-kait ni kena tahap sabar tinggi sikit..(saya mempunyai suka kepada cepat siap!pasal tak sabar tgk in the end jadi ape...heheh)

p/s::bunda is being financially wise not stigy ye baby..mrgreen

No comments: