Search This Blog

11 February 2008

::entry malas-malasan::

pika24badan tersangat penat...aduih!!pagi tadi telah berjaya meng obtain passport dgn jayanya!wehooopika17...seperti yang telah dijanjikan pada pilihanraya tahun ini...opps..silap...seperti yang telah dijanjikan pada projek mega saya...cuti CNY aritu saya berjaya menjahit, baby book,baby hat and baby booties for 0-3 month...pika21


::ini namanya baby hat...modern babies wear black!hahha...made out from my old knitted shirt..mind u,it is tommy hillfiger..(beli kat FOS je...muahahaha::


::baby soft book...dalam ni ada Mr.Meow,Mr.Gary (siput spongebob yg comel),Ms.Froggie,Msr.Moo,Ms.Rabbit and Mr.Fish..made out from old clothing...En.Suami punye chekered shirt telah dikoyak oleh gue...buttons semua rompak dari situ...muahahaha::


::ini yg paling saya suka!!baby booties...cute sangatttt!!...moo moo::


saya nak buat lagi baby booties utk 3-6 month...tapi kain moo moo dah habispika24..tapi takpe...kita cari kain lain utk di gunting2...hahaaha

total 4 hari saya siapkan...minus saturday,pasal ada kenduri...

p/s::seronok bila tgk baby booties tu...comel..saya suka!

10 comments:

Anonymous said...

gile kagum aku dengan ektiviti masa lapang ko. weuuuu~~

Anasfadilah said...

nasib kain corak lembu tu dah habis...kalau tak,aku sambung buat sarung tangan boxing plak...kasik matching sume...hahaha

JeP said...

baju itam yang ko slalu pakai pi kuliah dulu2 kat UMS ke?

:p

Anasfadilah said...

macam mana ko tahu!!! fifah ngan feza pun ada the same baju...hahahaha...kantoi la plak!...dah tak pakai...aku gunting la...kakakaak

Anonymous said...

hahaha baru nak ckp baju itam tu,,jep dah ckp dulu...hehe dah jd baby hat baju itam tu..

Taichee~@! said...

Oh. My. Goodness!

My sister is so talented and ghajin. Kagom kagom...cannot deny the fact that they're cute!!! SUMER cute cute belakaaaaa....

comeyyyyyyyyyyyy~@! Mana sama ngan beli? Ni lagi lawa...dan meaningful.

Pasni wat baju baby plak ek...baju comey comey gaks...wmyyvgx

Anasfadilah said...

nak jahit baju kene ada mesin jahit...jahit tgn...tak kuat sgt...simple thingy bolehla jahit guna tgn...uhuhuhu....nak buat baby mittens plak lepas ni...wehooo!

Anonymous said...

ape tak ko nyer kain ::moo moo:: tu ko buat cover buku mase 2nd or 3rd yr kan?

ha..ha..comellah ko nyer baby booties tu.

Anasfadilah said...

kain moo moo tulah atan...ada jugak org ingat...cover buku nota aku masa 2nd and 3rd year...ada baki lagi...aku jahit booties...wehoo!

Anonymous said...

ala tomei nya
bakal baby kau mesti seronok tau mummy dia sungguh2 jahit untuk dia

aku sayang kau!
hehehe


suraya