Search This Blog

14 February 2008

::Baby gift registry::

baby pon ada gift registry tau ka....ingat wedding jer ada?...hehehe...bakal bunda ini tgh mengada2 sikit...ye,saya telah buat baby gift registry..list penuh akan terus dihantar kepada alamat 1629,Jalan E5/1 Taman Ehsan..atas nama bakal nenda berdua itu..ehehehe
pika17
Kepada sesiapa yg ingin memberi hadiah baby kepada saya,jika anda jauh..boleh post aje...sekarang ada Poslaju..mudah dan cepat!
pika17
ingin alamat saya?message saya k..*muka tebal*

Subject: Invitation to view my Baby Gift Registry

Hello!

I have set up a Baby Gift Registry on Lilypie.com.

Click on this link if you would like to view, or comment on, my Lilypie Wishlist.

Anasfadilah's baby gift wishlist!

or copy this link

http://lilypie.com/login.php?u=9239&f=SOLZ8vrDAhb5OXY

Warm Regards,
Erni Fadzila Saharudin

3 comments:

Anonymous said...

okeh nanti aku bagi baby gift. brapa kerat je kawan2 skolah TE tu ada baby (yang aku kenal la kan) hahahaa. tp lepas aku tau baby tu laki ke pompuan. hahahahaha. sebab aku suke beli skirt baby/toddler bagi kat orang. hihihihi =P

Anasfadilah said...

kena tunggu 6 month peknen baru tahu jantina...huehuheue...hehe

~lalala

Obefiend Weiland said...

comel! apa nak bagi ye? pakcik dia seorang yang useless dalam hal pembahagian hadiah ini

LOL