Search This Blog

29 February 2008

::money,money,money...moooneyy!::

Adus sakit kepala ku inipika14...En.Suami birthday is just around the corner..saya tahu apa nak beli kat die,tapi tade luet laaa!!aiyooh! (once again i wish im a diamond heiress..)...saya konon-konon nak belikan die PSP,tapi mahal,nintendo DS pun mahal...saya kesian tgk die main game kat ngage QD tu...(with a baby coming along, splurging on unnecessary thing is NOT an option you know,being a middle class citizen didnt give me so much choice...)
pika24
oh well,saya ada bagi tau die,i really,really wanted to buy one for him (talking about surprises,i fail miserably ...yelah,kalau nak pegi mana2 isteri kena bagitau suami kan,jadi nya kalau nak p beli hadiah die pun,i have to told him,where im heading and what is the purpose,so tade secret la senang habes citer...)

tapi ini yang En.Suami kata pada saya

"tak payah beli itu (PSP,NDS,whatsoever handheld console) semua,abang yang tak kasik sayang beli,kenapa sayang nak nangis,abang lagi happy kalau kita beli baju utk baby,macam nilah,hari sabtu kita pegi beli barang baby k,itu abang lagi happy..lagipun abg main game bola je,game lain tak main pun...dah jgn nangis,jap lagi tgh hari kita makan sama"

YES,i did cry,because i want to make En.Suami happy..(blame it to the pregnancy hormone!!hahah..scapegoat paling afdhal di waktu ini,abang Effi selalu ejek saya kalau saya nangis,die kata saya macam rudolf the red nose rain deer,well u get the picture..)

takpelah..nanti bulan 7 saya bagi die hadiah yang lagi best..walaupun agak susah nak 'keluar' kan hadiah ini (bersabung nyawa wooo..) tapi saya tahu hadiah ini amat berbaloi dan bermakna buat saya dan En.Suami (lebih2 lagi En.Suami...hehehe)postpone dulu hadiahnye ye En.Suami ku chomell.



p/s::happiness:priceless

p/s/s::tira,kalau kamu bagi free psp slim and lite tu pun bagus juga...

pika26pika26

1 comment:

wawajoe said...

Dila, i bought Gameboy Advanced for Danial kat ebay RM150 last year for his bday. Thinking of getting him a PSP for his bday this year. Kalau cukup ongkos, nak beli tak from me?

Oh, dia selalu gaduh with his dad main Xbox, so makcik tak tahan dengar, nak beli PSP jer.