Search This Blog

17 February 2008

::Garuda::

im blogging from Garuda PLaza Hotel..in medan to be precise...cant blog long here,pasal connection slow amat! (ya ampun!...)

my camera (stupid camera..)rosak kat sini...dangg!!!bodoh amat...nasib ada handycam En.Suami...selamat sikit...cam phone punye pic ada tapi tak banyak..i'll d/l later k..

saya amat marah dgn camera tolol tu...masam aje muke saya...tapi saya gembira balik pasal dapat beg bottega veneta dari En.Suami.(beg ni saya tgk dalam majalah female aje...nak beli tak mampu...)

for more stories,nanti aja balik malaysia ya...oh..yes...esok pagi udah pulang ke malaysia..pesawat nye pagi gitu..

banyak loots utk family di malaysia (even Mama didnt ask for any,we have something for her too... :) )

thanks to En.Saharudin yg sponsor ini trip aka babymoon...heart u baba..and mama also (dgn harapan ade ole-ole utk kami dari isketambola ye...wahahha!)

p/s::bodoh punye kamera mau aku campak je kat air terjun sipiso-piso!arghhh!

4 comments:

Taichee~@! said...

adalah tu hikmahnya, kamera tu rosak...mana tau dok tertangkap gambar yg tak elok ke apa...hehehhe

Byk loot eh? Utk saya ada ka encik dila? kuikuikui...

Obefiend Weiland said...

erk

rugi juga gambar tidak ada. low resolution tak cantik bila print. oh well

bagus kamu have fun. gud gud. paste kat sini ok

Anasfadilah said...

untuk korang pun ada,nanti pos,maybe today or tomorrow..tgklah..hehehe..hopefully korang suke...tadela apa sangat..

(ikut hati nak bagi key chain aje...hahahaha)

p/s::tak maen aa keychain apa keleess

Unknown said...

lor...rugi2 cam rosak.kalo tak leh je pnjam cam pika..mine? cannottt...!!
haha..gurau je. :)

p/s: teringat time p bandung n jakarta.."ya bapak, ibu, adik siti dan adik tuttt...(silent...)", pasal pak rijal(the tour guide) tu tak ingat2 name pika..haha