Search This Blog

22 February 2008

::jeles much!::


::cute sgt kan?...gambar cadangan hiasan aje..::
pika24sangat jeles,bila dapat tahu ada antara kawan2 dan bersalin...dan baby diorang sangat la comel.....i want one!!!huhuhu...i just cant wait for my own to pop out soon...oh yeah...congratulations to Kak Iza newborn baby girl...her baby is so adorable nama die Afeeya...comel sgt...(saya jelesssss sgt laaa....)

saya juga jeles bila tengok baby org lain...comel2 semua,ada pakai kasut yang comel.romper comel,alahhh semua comel la baby...mana ada tak comel...sekarang ni saya pantang lalu depan kedai jual baby stuff...suke tengok...comel2 semua...geram...cute la...dan sgt adorable

saya juga jeles tgk mata Hanum (baby girl kak arin...) dia ada big eyes...comel sgt...(remind me of myself when i was a baby,ada big round eyes...comel sgt...kira puji diri sendiri la tu boleh kan...)
pika17

congrats juga pada my best buli buddy,Sabrina,dia pun pregnant juga,anak first juga dan tarikh due pun sama,InsyaAllah...(dulu saya suka buli Sab...ehehehe...)

p/s::sekarang ni,jumpe je kedai jual baby stuff mesti singgah..hehehe

2 comments:

Cool said...

essh sabor sabor@!~ esok esok kuar tuptup dah start darjah satu.. tuptup dah amik spm. Hehehe@!~

Anonymous said...

little sufiah hanum mata nye bulat dan besar..mama hanum tuh mata nye agak kecik , ayah hanum lagik le..mungkin dia mewarisi aunty dila or ahchu yan nya?hehhehehe....
-mak little hanum-