Search This Blog

17 May 2010

*start it early*

usually saya akan start weekend saya pada petang jumaat

saya akan buat benda-benda yang best

seperti,memasak benda baru,menjahit atau apa-apa je lah yang best

pasal pada saya,hujung minggu tak boleh dibazirkan,mesti digunakan sebaik mungkin nanti rugi

jadi petang jumaat saya telah memulakan aktiviti best hujung minggu

apa yang best?


melipat roti surai aka roti jala

ayah mertua saya memang pandai memasak,saya tukang lipat je..hahaha

mak mertua pula membuat gulai daging ter awesome sekali,hoh!best gila.

tu belum buat murtabak lagi,memang Pak Hassan punya murtabak terbaek dari ladang..(tira kamu jangan jeles, sini ada murtabak sedap...hahahahah!)

ok,dah habis cerita makan.

sabtu gi tengok freddy kruger..adalah tak suka ceritu itu kerana Freddy Kruger ialah seorang pedophile dan seorang hantu gatal yang hansap..meamng patut mati kena bakar pun.

buy a book for Ziyyad at borders...punya lah dia suka masa dapat tu...terus lepaskan remote control car dia dan dapatkan book :) (buku aesop fable..so bedtime stories sekarang tak perlu saya mereka-reka cerita lagi..heheh)

hari ahad tak apa sangat pasal,husband dapat stomach ache due to salah makan..

jadi hari ni hari isnin

sekian terima kasih

p/s:sari berita penting aje..kehkehkeh

3 comments:

Unknown said...

pulang paku buah keras nampak -_-

Anasfadilah said...

tira::tau takpelah...hahahahah!

azimask said...

sedapnyer roti jala.. hehehe nyumm nyummm