Search This Blog

31 May 2010

*1000 miles*

adakah membuka pintu dikira sebagai milestones?

Ziyyad sudah 1 tahun 10 bulan, sudah pandai membuka pintu..emm

sudah pandai meminta belas kalau hendak keluar dari high chair nya..

sudah pandai membentuk ayat meminta apa yang dikehendaki dan juga menidakkan apa-apa yang tidak digemari

semalam pagi,keluarga sebelah baba saya yang berasal dari Pekan Baru,Indonesia datang melawat kami di Tmn Ehsan.

kata atuk pekan baru

" kalau ada acara begini aja dapat kita ketemu"

acara = event (majlis perkahwinan sepupu saya,sila rujuk entry di bawah)



si cantik manis rambut keting tu namanya Jihan,comel bangat :)

Jihan kiranya mak menakan Ziyyad la (don't ask me how..aku pun pening pikir susur galur keturunan ni)

seronok tengok Ziyyad bermain dengan Jihan,sehinggakan Ziyyad membuang kasut sendiri ke dalam kolam ikan koi nenek..

macam-macam la anak bujang saya sorang tu



putih gebu cantik comel :)

geram sangat! agagaga

ada lagi group photo,tapi adik saya tu lambat snagat la upload...ahahaha.

p/s: ada sorang menantu nya, macam pelakon sinetron indonesia,ganteng bangat...ehehe kesitu plak dia ek..haip!haip! hahaah


seronok hujung minggu saya,walaupun singkat tapi padat :)

3 comments:

Syida said...

chomel si kenteng itu....=)

Unknown said...

hek eleh. kecoh aaaa. penat ah semalam. tengok ah kalau malam karang rajin :D

azimask said...

cumel la ziyyad .. :D