Search This Blog

03 December 2009

*benda kecil besar maknanya*

i woke up late this morning

kelam labut bangun (tu pun husband kejutkan), pasal saya belum bungkus 3 NC untuk di hantar hari ni

saya belum pasang adjustable ring dia lagi,saya belum iron the NCs lagi...

so husband help me pasang the rings,and i do the ironing and wrapping

masa saya tengah sibuk bungkus

husband siapkan beg Ziyyad untuk dibawa ke rumah kak Maria

buatkan air untuk bekal ZIyyad,letak baju Ziyyad dalam beg tu..lengkap semua

Ziyyad bangun,husband siapkan Ziyyad pula

tukar pampers dia and jaga Ziyyad while i took my shower

husband juga buatkan telur mata kerbau telur kuning cair untuk breakfast saya

telur mata kerbau telur kuning cair letak antara dua keping roti,soso cili jangan lupa ye..

sedappp sangat!

husband juga bungkuskan beg kerja saya

masukkan laptop dalam beg pasal semalam tak sempat bungkus pun

semua siap...boleh pergi kerja dah

i cant thank you enough abang for all the help that u have done

its the small things that make the differences

p/s:: saya tak boleh buka kedaichomel di opis,tak tahu mana silapnya..mmmm




Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

6 comments:

lisha said...

fuhh.. telor mata kuning cair, roti, sos cili ... taruk cheese sekeping. layan!

lapar lah plak.

SurayaHarris said...

dia memang baik....aku sokongs~!

NM said...

best kan..biasa cmtula.klu tak sempat,mmg hsbandla mandikan sara..siapkan bekfas utk sya..kui3x

Farah said...

btul tu dila..memang besar maknanye walaupon nampak kecik je di mata org lain.

cara tu jugakla buat penyejuk hati kita sebagai isteri

hehe ayah ziyyad memang sgt rajin buatkan mama die breakfast!

yaya said...

husband yang baik dan memahami!

mummy_adam said...

wah.. sedap nyer.. telur kuning cair yg paling mahal tuh :)

husband & daddy yang sgt baik :)