Search This Blog

29 October 2008

::saya Vs mama kiah 2::

oleh kerana gelaran MAMA telah diguna pakai oleh mama kiah

saya terpaksa tukar panggilan Ziyyad kepada saya menjadi MUMMY

kenapa tak ummi atau ibu atau emak?

saya rasa panggilan ini kena ikut personaliti

saya rasa..pendapat sayalah

markah terkini

MAMA KIAH : 2
SAYA : NIL

semalam amek Ziyyad di rumah mama kiah

mama kiah cerita

MK:: Ziyyad tak boleh tidoq,duk pusing banyak kali..

SAYA:: hah! banyak kali?!pusing maknanya meniarap ek? (tanya kepastian..)

MK:: ya..banyak kali..tapi tak mau tidoq

apa korang nak saya rasa?

saya rasa macam ni

"HAMpEssssssNYAAAaaaaaaaaaarghhHHHHHhhhh!!"

cuti 3 hari tu,Ziyyad hanya mengiring bersungguh-sungguh...

kaki terkuit-kuit nak pusing,nanges kalau tak dapat pusing...

mungkin tiada cheer leader nak cheer dia dari belakang

(mama long,umie chik and achu fiqah we miss u all masa cheer Ziyyad nak ngiring tu hari..)

umah mama kiah ada kak nana dan abg faiz duk support dia

Anakkuuuuuu,por queeee?!

mungkin dia nak manja-manja dengan kami,bila duk umah sendiri

p/s::teringin nak bagi kamera kat kak kiah,Ziyyad pusing je amik gambar terus!

markah terkini

MAMA KIAH:: 3
SAYA :: NIL

6 comments:

Arin said...

ada kala kita akan miss apa yang FIRST TIME anak kita akan buat..coz not all the time mata kita kat anak ..so..jgn rasa sedih..pembelajaran anak2 is a longggggggggggggggg wayyyyyyyyyyyyyyyyyy..insya allah ader lagik benda baru ziyyad akan buat depan mata dila..

Anonymous said...

xpa..lambat laun ziyyad meniarap jugak depan mummy dia..wait & see..

Anasfadilah said...

kak arin;;dila tak kisah terlepas 1st time Ziyyad..tapi mama kiah dapat tengok dulu?!

noooOOOOooooooooooooOOOOOO

mamasyasya::duk menonton Ziyyad tak sudah ni...hehehe :))

Mrs.R @ Emi said...

hahahhahahha...
ari isnin me dpt tgk emily 1st time pusing..sian jgk..bersusah payah dia...
pastu dh xde dah...ngereng2 jek

Anonymous said...

uit...i miss lots of things yang my boy leh buat 4 years ago.

dats what we called SACRIFICE....at least hang dapat ulit dia waktu malam daaa....

3740Journal said...

Airyll pun belum pandai sgt meniarap..asyik nak pusing mcm nak meniarap..tp tak pon..hmm