Search This Blog

28 October 2008

::kalaulah saya ada duit lebih..::

kalaulah saya ada duit lebih

saya nak beli

laptop baru..

saya tak mahu lah netbook

terlalu kecil..

how to blog when u have to squint your eyes?

saya teringin nak Laptop Dell Inspiron 1525

ia datang dgn banyak colours..yang paling best ada warna purple wooo..

(saya suka pink tapi dah banyak sangat orang pakai pink..)

harga dia RM 2199

tapi saya takdek duit sebanyak itu

ada sapa-sapa nak beri sumbangan ikhlas/derma kilat?(hahahahahahampesss!!)


::mungkinkah..?...ntahlah..::


WHY i want this cutie

1::my current laptop is heeaavyyy
2::not stylish..grey colour..dull
3::summore not wireless,have to use wireless card
4::old already,need to upgrade
5::slow summore
6::hardisk small..


p/s::kilang Dell belakang opis aje okeh..kenapa Dell tak buat jualan gudang..haih~~~

p/p/s::i dont have credit card,jadi tak bley beli hutang..hutang??cukuplah dengan kete dan umah ye..

4 comments:

Elyn Sani said...

pergh akak pun teruja tgk kaler kunin n merah tu.... nk sume2 kaler bleh tak ........ hahahah

ni tokei balak pun botak ekekekk

JeP said...

i own a Dell Inspiron 1420. By all means it's a bit heavy.

So rasanya 1525 agak berat sket kot?

Tapi saya lemah.

Mana la tau kot2 ko gagah perkasa dari aku kan..hehehe

:)

Anasfadilah said...

jep::i read review somewhere...cnet is not mistaken..

1525 is alot nipis then its predessor,1420.

setakat ni aku gagh pada ko la,pasal aku boleh bawa budak dalam perut selama 9 bulan satu hari kan...

beat that...hahaha

JeP said...

hahaha...my point exactly.

aku mmg kalah bab2 tu.

p/s: dok ngusung perut penuh makanan pn x larat, hatta fetus lagi.