Search This Blog

13 October 2008

::the raya pictures that got lost somewhere between ketupat and rendang::



Hand me the world in the silver platter
And what good it would be?
Aith no one to share
With no one who truly cares for me
-alicia keys


Syawal kan sebulan..



ini famili saya.from left: Achu Fiqah,saya yg gemok,En.Suami,Uncle Effs,Umie Chik,Mama Long.
Duduk,baris hadapan,dari kiri::Nenet,Ziyyad,Atuk



Ini famili saya yg kecil::saya yg bolat,En.Suami dan Ziyyad



::mama dan baba aka nenek and atuk::



ini adik beradik saya



::malam raya,memang sahih ada takbir dari rumah ke tumah,yg paling best budak-budak lah :) ::



::beraya rumah sanak saudara tu memang wajib bagi kami,tengoklah Ziyyad...tido aje..oh ye,baju raya tu mama long belikan..::



::mama long belanja kitaorg semua makan besau raya kedua..Ziyyad tido lagi...dengan neneknya bukan main lagi budak ketot ni::



::En.Suami and Ziyyad..ni lah 1st time Ziyyad naik stroller dan kitaorg tolak stroller...huahuahua::



::thank you mama long belanja kitaorg makan!ada rezeki belanja lagi k!oxoxox::



ini Ziyyad anak saya,tengah membiasakan diri dia dengan car seat...nampaknye sungguhh la sesuai..tengoklah..siap ketawa kesukaan lagi..agaknye selesa kot..Ziyyad meh,bunda nak try test duduk plak...hahaha


p/s::sharing is caring... :)

4 comments:

Anonymous said...

hi..
salam perkenalan.
if u dont mind, leh bgtau tak what type of stroller+baby car seat kepunyaan ziyyad tu?
and maybe the price range also.
thanx.

-shy-

Anasfadilah said...

stroller+car seat = peg preggo

harga = free(pasal hadiah Ziyyad dari nenet and atuk :) )

awak boleh ek kat internet for the price.

tapi kalau ikut ukuran wallet saya,saya tak beli peg preggo..

tapi since ini hadiah...saya bersyukurrr

Anonymous said...

rm2.5k..

Elyn Sani said...

teruja kan bwk baby jln2 ngan stroler ekeeke

same la ngan i ...... ari2 bwk wafiq ngan stroler jln2 tepi umah hihihi