Search This Blog

20 September 2008

::belum::

saya masih belum makan donut dari big apple atau j co donut.pasal saya suka bangatt pada donut dunkin donut..choc pudding

saya still tak pernah rasa cupcakes..hatta shila cupcakes pun tak pernah rasa,ini kan pula yg lain2 tu.(shila,kalo kokesian kat aku,meh la bawa free sample kat aku..heheh,peace no war!)

apekah ini membuat kan saya ketinggalan?hahaha

kat penang mana ada benda2 alah ni..big apple baru nak bukak kot rasenye kat jusco seberang prai..

dunkin donut pun tarak kat penang,burger pun tade..saya suka makan burger dari burger king

balik kl,mesti tapau burger king punya burger..lalal

yg lain tu tade,saya tak heran sgt(ceh!belagak plak)..tapi kenapa burger king tade?

dah 10 terakhir ramadhan..ada yg sibuk nak try kat mana lagi ada sedia buffet ramadhan,ada yg sibuk tak beli baju raya la,kuih raya la,sofa la..alala

anda tentu tahu,apa yg lagi afdhal disibukkan..pikior la sendiri.

p/s::macam nak berbuka makan ayam KFC la,apesal la depa ni takdak delivery lagik...leceh la nak beratur,parking semua.

10 comments:

wawajoe said...

1. jco lagik best dari big apple esp flava oreo!

2. cupcakes Wondermilk penah cuba? urghhh..sweet and pricey...baik beli jco!

3. dekat umah saya ada kfc drive thru...tak yah beratur kalau teringin tapi servis lembab!

4. ice cream burger king best! esp sundae cone vanilla...teringat mister softee 7-11 dedolu

Anonymous said...

bulan posa ni memang dugaan yg terbesar ialah makanan! tak leh ikut sangat nafsu tu eh.. he..he

Unknown said...

Indonesian students society di tempat saya suke jual jeko. tapi tak penah rase. still love vanilla pudding n choc pudding from DD. kat penang ade baskin tak? rugi nye kalo tade.huhuhu

cupcakes wondermilk mmg manis yg amat!! tapi pika n kanaz suke kot.

di tempat sy ade bege king n mcd drive thru. mari laa dtg.

eskem raja bege mmg sedap. lg creamy n milky dr mcd. hehe

wawajoe said...

tirah...haah...drive thru bege ngan mcd..best kan dok KL?..sumer ada drive utk org pemalas cam kita?

hehehe..Penang ada tak?

Anonymous said...

big apple akn d bukak d gurney plaza new wing..n kalu x silap burger king akn d bukak d tesco extra sg 2 n seberang prai.

Obefiend Weiland said...

man! now i need to go to KLIA semata nak BK

BOOOOOOOOO

danial17 said...

carl's jr nyer beger lg besar...

20 inggit utk sorang makan

Unknown said...

kak long..bukan malas..nak jimat masa. hehe

wawajoe said...

effi, mahal sey BK kat KLIA...
balik jer ker KL....!!!

Anasfadilah said...

orang yg duk KL memang malas..boooo!