Search This Blog

21 August 2010

thumbs up

Dr.Awangku give me the thumbs up just this morning,the platlet count dah naik and no more demam.Alhamdulillah.

thank you for all the doa's ive been receiving thru Fb,dari sanak saudara dan juga teman-teman yang tak dapat datang melawat.terima kasih buat teman-teman yang sudi call tanya khabar.terima kasih buat mak ngah yang call dari melaka,terima kasih semua,terima kasih semua.

terima kasih juga untuk tips menaikkan platlet count,antaranya ialah:

1. minum air jus pucuk betik,dalam 2 sudu makan macam tu(kalau korang gila hebat,minumlah segelas terus,rasa dia pahit yang amat)

2. minum air jambu merah(red guava) , saya diberi minum yang dari dalam kotak peel fresh.

3. makan sup ketam , ada yang kata ketam nipah ada yang kata bunga.jadi saya tak tahu which yang betul.

4.minum banyak air,boleh flash out all the viruses.

tahun ini ramadhan saya di uji Allah, ntah saya lulus atau tak,harapnya pass. tapi tulah saya tak berpuasa dekat seminggu juga kerana sakit ni.

takpelah,pelan-pelan ganti nanti.

minggu ni konon nak gi beli baju melayu Ziyyad,esok InsyaAllah kalau di ijinkan Allah.

tak sabar nak balik.lalalalalala.

p/s:terima kasih semua atas doa kalian.berkat doa bulan Ramadhan :)

3 comments:

Aku adalah aku said...

Petua sup ketam, pernah dengar, jus betik pun pernah dengar...air jambu merah tu baru dengar...

kelipkelipchumel said...

syukur alhamdulillah..akhirnya dpt gk blk umah..

Balkis Yusoff said...

alhamdulillah....