Search This Blog

04 August 2010

adik di rumah

this morning i have something brewing inside my head,tapi dah simmer down

lebih elok begini kalau tidak dalam blog hanya lah rungutan demi rungutan ,dan ketidak puasan hati,which is saya sendiri mual baca rungutan saya,juga membaca rungutan orang lain,the best way is to deal with it lah hoh?

adik bongsu saya dari usm kubang kerian turun ke usm penang,pasal kena jaga booth

tapi pasal tak pernah duduk lama dalam bas dan mungkin juga cuaca sekarang yang kejap panas kejap hujan menyebabkan dia demam dan tidak sihat

kesian betul tengok dia bila demam-demam macam tu

so sekarang kat rumah saya tengah berehat,hopefully sembuh dan dapat jaga booth semula

bukan semua orang boleh faham keadaan kita,yelah semua expect buat kerja sempurna,tapi kalau sakit nak buat macam mana kan.

kang pengsan ada kau kesah nak angkat adik aku,takde kan? jadi sebelum menyusahkan kau baik la dia rehat recharge balik tenaga,baru kerja pun mantap <---ini adalah baca dalam nada marah ye

p/s:hati ini betul-betul kesian padanya,cepat sembuh ye adik. hati yang berat siapa yang tahu ye dak?

1 comment:

SurayaHarris said...

pikah demam ke erni?suruh dia minum teh o madu..aku dah baik demam minum itew..=)