Search This Blog

09 February 2010

*Result giveaway*

woahhhh gila lama baru dapat result ni, kalau kena diri sendiri tau pula nak cepat ye..

sorry semua yg ambil bahagian,saya tak berapa nak ok lately,sekrang sudah makan obat,saya ok sikit

ok sangat pening nak pilih sape menang,aand i have to play fair

pasal ada kategeri yang takde orang pilih,jadi saya akan ambil 3 ter top aje untuk contest ni

yang benar-benar ada effort untuk dapatkan hadiah itu dengan mengarang dengan penuh usaha dan dedikasi..seriyesly saya amat teharu

ok here goes nothing

1. a Paci clip worth RM12 each

this picture make me laugh,ada siap caption yg mencuit hati..dari blog From Trong With Love , because this made me smile and laugh,i give u 2 paci clip, one for adik one for kakak..so jangan berebut k :)

2. A nursing clip made from Chomel Exclusive range fabric

NurKN...usaha mengarang bukan senang..she did write a lenghty why she want this clip..so i give u this :)

3. A nursing cover from Chomel Exclusive Range

Aidiena,ni pun effort juga..saya suka tengok orang yg berusaha untuk dapatkan sesuatu benda..pasal suak sangat saya beri apa yang dia idam-idamkan :)

saya boleh pilih 3 aje,
pasal ada kategori hadiah orang tak mau pilih,

thus i have to choose only 3,diulangi three/tiga/san yang terbaik di mata,hai dan jiwa saya

i love u all,and please dont send hate mail

all winners akan di hubungi melalui email :)





Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

7 comments:

Unknown said...

tahniah kepada pemenang. yang tak menang, mari mari ke kedai chomel@~!

hehe

aiDieNa said...

Ehehhh.. tak sangker bleh menang.. ;) Mekasih yer Cik Erni.. :)

Emma said...

ok, akak x menang...

-mama emma®-

Akmal said...

saya ada pilih tau fabric alphabet tu huhu..tp dila tak review pun huhu..sedih tauuu..

anyway congrats tuk pemenang!

ummie_mirahaziq said...

alhamdulilah..menang..dpt gantung kat dua2 org nyer puting

nurKN @ Nur said...

Slm Erni,

Saya dh email you for the 2nd time. Hope that you got my email..Thanks for this special treatment.Sungguh baik hati kamu bab sggup cek email masuk xmsuk ni...kalu tak melepas ler xdpt2 hdiah chomel tu..sob.sob.sob..

ummie_mirahaziq said...

salam erni
first thanks sudi pilih gmbr my baby sbg pemenangnyer..tak sangka lak..thanks sesangat

nie my email

ummie.reen3@gmail.com

atau my hp 0165952909